Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
je moet even op hun site kijken, ze hebben ook nog giant schnoodels en sheepadoodles http://www.feathersandfleece.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze noemen de Komondor sowieso "a huge teddy bear"!
En nog wat meer:
Komondors make the best family pets.
Our line of Komondors are a true bloodline from Hungry, they are VERY large.
The wonderful loving Komondor well socialized, is often called the King Kong of guardian dogs.
It is an excellent choice for parents looking for a friendly companion for children that will watch over them
If you take the Great Pyrenees in your right hand and you take the Old English Sheepdog in your left hand and you push the two of your hands together and press them into one then sprinkle the smashed pair with a dose of Newfoundland then you have the temperment of a well socialized Komondor.
Ik doe toch iets verkeerd. Pol is intact, misschien kan ik Aura nog afzeggen en een leuk teefje van marktplaats plukken. Ga ik "Poleriaantjes" fokken, 4000,- is misschien wat veel, maar 1500,- moet ik daar toch voor kunnen vangen.
kipo schreef:Ik doe toch iets verkeerd. Pol is intact, misschien kan ik Aura nog afzeggen en een leuk teefje van marktplaats plukken. Ga ik "Poleriaantjes" fokken, 4000,- is misschien wat veel, maar 1500,- moet ik daar toch voor kunnen vangen.
En wel meteen patent op aanvragen hè. Nadat jij godverdomme zó veel bloed, zweet en tranen hebt gelaten om te researchen en te designen is dat toch wel het minste
Dat je ze gewoon even achter het schuurtje een wip hebt laten zetten hoeft verder niemand te weten
Uiteraard , maar als dank voor de tip mag jij er eentje uitzoeken voor maar 1000,-
Barkley schreef:gelukkig kun je ze op afbetaling kopen
nee je hebt het payment plan niet goed gelezen, je kunt ze op vooruitbetaling kopen. je kunt dus 2 jaar van te voren beginnen met het betalen van jou pup, productie op bestelling.
Ik heb jaren geleden een komondor fokker gesproken en die zei dat ze zeker niet intelligent waren. Ze hield een balletje voor mijn golden haar neus en deed die achter haar rug en draaide de bal zo rond haar. Na een paar rondjes had mijn hond zo iets van "wacht even, hij kom zo van de andere kant " Haar komondor daar en tegen kwam daar niet op en bleef rond gaan. De verklaring die ze gaf: de komondor loopt heel de dag tussen de schapen en hoeft niet te doen zolang er geen vijand komt, komt die wel, dan moet hij in actie komen. Dat is alles, terwijl mijn golden als jachthond een veelheid aan taken moet leren. Ik vind het overigens niet echt huishondjes. Degene die zij had, waren vrij vriendelijk, maar dat is niet typisch voor een komondor.