Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vanmiddag naar de Amsterdamse waterleiding duinen geweest, omdat ik nu eindelijk ook die vossen wel eens voor de camera wilde hebben. We hebben ruim twee uur gelopen, en wel geteld 1 vos gezien, maar het resultaat mag er wezen Wel ook nog een dood hert gezien, welke was verdronken in een van de kanalen.
En daar sta je dan met je telelens Die heb je daar helemaal niet nodig, zo dichtbij komen ze. AWD maart-8 by Marenko - Eyes of Holland, on Flickr AWD maart-12 by Marenko - Eyes of Holland, on Flickr AWD maart-14 by Marenko - Eyes of Holland, on Flickr AWD maart-15 by Marenko - Eyes of Holland, on Flickr
Dank jullie wel!
Ik kan er niets aan doen maar ik wordt er zelf zo gelukkig van, heerlijk buiten in de natuur, en dan met zulke foto's thuiskomen. Dat zou ik iedere dag wel willen doen
Ik gebruik een Canon 70D en een 100 - 400 mm 4.5-5.6 lens (de oude)
ik ben er gisteren ook geweest met een workshop, eerst in de Kennemerduinen Wisenten gefotografeerd en 's middags in de AWD ook de vossen op de foto gezet, zo verschrikkelijk gaaf. Ik gebruik ook een Canon 70D, maar dan met 100-300 mm lens
Laatst gewijzigd door Winnie op 07 mar 2015 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
TJEETJE.. TJEETJE.. IK heb met ingehouden adem zitten kijken , prachtig die vos en die zwaan. Tjeetje.. Ik ga nog een keer kijken naar de foto's , wat een rijkdom dat je dat kunt fotograferen zeg.
Begreep trouwens van onze workshop fotograaf dat de vossen een stuk schuwer zijn dan hij gewend is, wij hebben in totaal bijna 5 uur daar doorgebracht en hebben uiteindelijk 2 vossen gezien, maar het was echt de moeite waard!
Winnie schreef:ik ben er gisteren ook geweest met een workshop, eerst in de Kennemerduinen Wisenten gefotografeerd en 's middags in de AWD ook de vossen op de foto gezet, zo verschrikkelijk gaaf. Ik gebruik ook een Canon 70D, maar dan met 100-300 mm lens
Leuk! welke workshop was dat? Vanmiddag liep er ook weer een hele groep, ook workshop volgens mij.
Zijn de foto's nog een beetje mooi geworden?
Die Wisenten staan ook nog op mijn wensen lijstje.
mariabel schreef:TJEETJE.. TJEETJE.. IK heb met ingehouden adem zitten kijken , prachtig die vos en die zwaan. Tjeetje.. Ik ga nog een keer kijken naar de foto's , wat een rijkdom dat je dat kunt fotograferen zeg.
Winnie schreef:Begreep trouwens van onze workshop fotograaf dat de vossen een stuk schuwer zijn dan hij gewend is, wij hebben in totaal bijna 5 uur daar doorgebracht en hebben uiteindelijk 2 vossen gezien, maar het was echt de moeite waard!
Ze mogen niet meer gevoerd worden, wat natuurlijk alleen maar goed is. Maar daardoor laten ze zich natuurlijk minder zien, want er valt toch niets te halen. Dat vertelde een mevrouw mij vanmiddag.
Dan hebben wij nog geluk gehad met 2 uur en 1 vos
Op de eerste foto een meter of zo. Ze zijn helemaal niet bang van mensen, en gaan gewoon hun gang. Hij kwam precies daar waar ik zat uit de struiken, en recht op mij af. Terwijl verder op veel meer mensen aan het wachten waren zat ik daar ongeveer alleen. Ik had dus gewoon geluk
en heb echt prachtige foto's gemaakt inderdaad zeker van de vossen!
Wat leuk bij Steven! Daar heb ik vorig jaar ook een workshop bij gedaan in de Beekse bergen. Gekregen van Canon omdat ik mijn camera had gekocht tijdens zo'n cashback actie.
tycha schreef:
Ik gebruik een Canon 70D en een 100 - 400 mm 4.5-5.6 lens (de oude)
Ja, je hebt mooie spullen maar je moet er nog steeds iets mee doen.
Ik vind het echt prachtige foto's!
Ik kwam vandaag niet verder dan dit:
Als je naar de AWD gaat lukt het hert ook hoor. Die lopen daar namelijk niet weg dus kun je heel dichtbij komen en een staartmees op de foto krijgen is ook niet eenvoudig, die zijn zo vreselijk vlug.