Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteDaar heb je wel een punt, want de wol ruikt blijkbaar nog steeds naar hond. Het knuffeltje staat op de boekenplank boven mijn computer, maar Shima heeft daar gisteren wel een uur staan piepen en wijzen met haar neus dat zij dat knuffeltje graag wil. Mwah, dat doen we maar niet, gezien de ervaring die ik met Shima en knuffeltjes heb.Nanna schreef:Dat ziet er geinig uit. Nou zorgen dat niet een hond het te pakken krijgt

Shima schreef:Wat is volgens jullie een leuke prijs om te vragen voor zoiets? Het geld gaat volledig naar het goede doel, dat even meenemen in je achterhoofd.
Ik kan hem natuurlijk ook met opbod verkopen en starten met bieden vanaf een X bedrag.

Dat wil je niet wetenPepie schreef:Heel leuk gedaan.
Hoeveel uur werk zit erin?
Voor de prijs te bepalen vraag ik datElly* schreef:Dat wil je niet wetenPepie schreef:Heel leuk gedaan.

Het is onbetaalbaar.Pepie schreef:Voor de prijs te bepalen vraag ik datElly* schreef:Dat wil je niet wetenPepie schreef:Heel leuk gedaan.
Ik zou het met opbod proberen.Shima schreef:Wat is volgens jullie een leuke prijs om te vragen voor zoiets? Het geld gaat volledig naar het goede doel, dat even meenemen in je achterhoofd.
Ik kan hem natuurlijk ook met opbod verkopen en starten met bieden vanaf een X bedrag.