alm@ schreef:Mooi

Rock en Reina hebben dat ook wel eens gehad met hun wilde gedoe. Dan renden ze door een kuiltje heen en kreeg de schouder even een tik. Wat pijnstilling en 2 weekjes aangelijnd en het leed was weer geleden. Misschien had Noah ook door een kuil gerend

Die zaterdag ervoor is Noah 2x van de wip gelanceerd

We doen de wip nooit maar ze dacht ik neem de wip, tot hij kantelde en sprong ze eraf. Daarna flikte ze het meteen weer, terwijl ze geen held is en daarom zag ik het ook niet aankomen. De rest van de training niks aan het handje. Zondag zijn we ruim 1,5 uur wezen wandelen, lekker naar het strand en door de duinen. Maandag mee naar mijn werk en ook dinsdag. Pas dinsdagavond nadat ik haar uit de bench haalde mankte ze een paar passen. Dacht nog misschien verkeerd gelegen. Die avond ook met opstaan liep ze even paar passen mank en daarna weer goed. Woensdag hetzelfde, steeds na opstaan even manken en verder goed. Die avond naar de dierenarts geweest en zij dacht een overbelasting in haar rechterpols. Of het door de wip is gekomen? Geen idee

Na DA bezoek liep ze echt mank, logisch natuurlijk na al dat gevoel.
Donderdag en vrijdag liep ze goed, ze was mee naar het werk en heeft veel binnen gezeten. Ze wilde graag naar binnen zeiden mijn collega's. Zaterdag en zondag was ze weer de oude, vol energie! Maandag en dinsdag wederom naar werk, maandag weer veel laten rusten en dinsdag weer wat meer belasten. Woensdag is die muts van het bed gevallen op haar schouder

.Ze liep met middagwandeling 10 passen mank, de rest liep ze goed. Ook na opstaan niet manken. Donderdag op werk weer rustig gedaan en niets gemerkt. Vrijdag wederom met middagwandeling het idee dat ze niet zuiver liep, alsof ze zich verstapte. Zaterdag ook alleen met middagwandeling, steeds als ik zei kijk ze loopt niet goed liep ze weer normaal. Zondag tm dinsdag bij mijn ouders geweest en daar mankte ze niet. Zij hebben 20-30 min aan de lijn gelopen met haar. 1x dacht mijn moeder haar te zien manken, maar kan ook speelbuiging zijn geweest, dat was met snuffelkleed.
Al met al heeft ze 99% van de tijd goed gelopen, dat maakt het soms juist lastiger waar je goed aan doet. Liep ze vaak mank dan is de keuze snel gemaakt. Maar ze heeft 10 passen op een dag gemankt tijdens de middagwandeling, meer niet.