Vorige week heeft hij deze dame als loge gehad en ze vonden elkaar erg leuk

Hij heeft hiervoor al 1 teefje gedekt, deze pupjes zijn nu anderhalf en hebben allemaal zijn uithoudingsvermogen en ballenliefde geerfd

Foto van het nieuwbakken stel:

Moderator: moderatorteam
Zonder testen geen dekkingHutsje schreef:mooi stel, ook goed dat ze deze testen hebben gehad
Fijn dat er tenminste in "ons" ras iemand deze testen doetChantalTY schreef:Zonder testen geen dekkingHutsje schreef:mooi stel, ook goed dat ze deze testen hebben gehadEn het gebeurt echt nog vaak hoor, bij een ras als dit..
Al een stuk of 5 keer nee verkocht want de teef was niet getest 'maar ze had hiervoor al een gezond nest gehad hoor'![]()
Bedankt voor de leuke reacties! Ik had nog even getwijfeld om het erop te zetten omdat ik weet wat de algemene mening van de forumleden is.
kitty schreef:Spannend dat afwachten! Succes de komende weken!
Ik heb toch een paar vragen. Geen kritiek hoor, pure interesse hoe dit bij andere rassen werkt. Zeker rassen die 'onder vuur staan'.
Ik zie dat er bij beide ouder foto's aanwezig zijn. Maar is de uitslag van die foto's ook beoordeeld? Een foto kan natuurlijk ook een negatief beeld laten zien.
Daarbij zie ik ectropion en entropion vrij. Hoe is dit vastgesteld? Ik zie de uitslagen niet terug op de site van de Raad van Beheer waar alle officiele uitslagen staan.
Welke testen zijn gangbaar bij dit ras? Of heeft dit ook te maken met verschillende rasverenigingen?