Foto toen ze nog een pipi was.

Nu.

Afgaande op deze foto zou ik zeggen tasmaanse duivel.. Of ze heeft buiten ons weten om 'Thriller' geoefend.

Extra foto's voor de duidelijkheid.

Net buiten.

Moderator: moderatorteam
Tara schreef:Nee, ik zie het namelijk ook.Tiny schreef:Is het erg raar dat ik er een stafford in zie?
Tiny schreef:Is het erg raar dat ik er een stafford in zie?
Direct antwoord op je vraagAbbey en Ozzie schreef:Yep. Spaans asbakje.
Inderdaad, een DappertjeTara schreef:Ja, precies.dagmar88 schreef:Tiny schreef:Is het erg raar dat ik er een stafford in zie?
Een Dappertje.
Ik denk dat het weggegooid geld is. Bij poezen komt het vaker voor dat ze verschillende vaders voor hun nest hebben, omdat die soms in een ware gangbang belanden. Straathonden hebben hun libido wat beter onder controle. Die laten zich niet zomaar dekken. Van horen zeggen dan, uit het stichtingwereldje.hakunamatata schreef:! Ben wel benieuwd of jullie nu zelf ook nog zo'n test gaan doen en zo ja, wat er dan uit gaat komen.
Dat betwijfel ik. Ik heb een nest gekend met Duitse herders, St Bernards en labradors. Een nest van 12 pups geboren uit een labrador. Die ging mee naar een feest waar heel wat krakershonden liepen. Ze woonde op een woonboot en de pups liepen buiten. Waren echt 3 soorten pups in 1 nest. Uiteraard allemaal kruisingen maar dus ook raszuivere labradors erbij. Een paar echt duidelijk herder en 2 joekels die van de St Bernhard waren. Ontzettend grappig alleen geloof ik dat ze met 5 pups zijn blijven zittenPaisley schreef:Ik denk dat het weggegooid geld is. Bij poezen komt het vaker voor dat ze verschillende vaders voor hun nest hebben, omdat die soms in een ware gangbang belanden. Straathonden hebben hun libido wat beter onder controle. Die laten zich niet zomaar dekken. Van horen zeggen dan, uit het stichtingwereldje.hakunamatata schreef:! Ben wel benieuwd of jullie nu zelf ook nog zo'n test gaan doen en zo ja, wat er dan uit gaat komen.
Lemuria schreef:Lees ik dat goed? Ze is 17 weken en al gecastreerd?