Sancho heeft dat een aantal weken met lede ogen aangezien ( hij mag niet klagen want hij slaapt op bed
Vast allemaal heel herkenbaar voor jullie maar ze zijn zo lief, ik moest het gewoon even kwijt
Moderator: moderatorteam
Juist dat herkenbare maakt dat je het iedereen gunt om zo lekker de dag te beginnenMarie-Josée schreef: Vast allemaal heel herkenbaar voor jullie maar ze zijn zo lief, ik moest het gewoon even kwijt![]()
![]()
![]()
Zet ipv Laissah Elmo neer, en het is exact zoZamunda schreef: En dan een Laissah... tja, wat zal ik daarvan zeggen. Die vindt het 's ochtends vaak heerlijk om op de bank te gaan liggen rollebollen terwijl ik haar buikie kroel. Maar dat is dus niet vloeibaar als Thomas, dat is wild... heel wild
. Compleet met slaande poten, keihard tegen je afzetten, wild kronkelend lijf, luid geproest en wat gehap... I love it
.
of PomElmo/maureen schreef:ah vloeibare hondjes![]()
Zet ipv Laissah Elmo neer, en het is exact zoZamunda schreef: En dan een Laissah... tja, wat zal ik daarvan zeggen. Die vindt het 's ochtends vaak heerlijk om op de bank te gaan liggen rollebollen terwijl ik haar buikie kroel. Maar dat is dus niet vloeibaar als Thomas, dat is wild... heel wild
. Compleet met slaande poten, keihard tegen je afzetten, wild kronkelend lijf, luid geproest en wat gehap... I love it
.
Of Lunasbientje schreef:of PomElmo/maureen schreef:ah vloeibare hondjes![]()
.

Precies als mijn Sterre. Ze zou het me hoogst kwalijk nemen als ik ging knuffelen als ze het nog geen tijd vindt om op te staan.Le Grand schreef:Leuke verhalen hoor! Maar bij ons gaat het heel anders. Bowie blijft altijd lekker in z'n mand liggen, hij staat echt niet voor ons op. Pas na een tijdje komt meneer uit z'n mand en kunnen we even knuffelen.
Zamunda schreef: En dan een Laissah... tja, wat zal ik daarvan zeggen. Die vindt het 's ochtends vaak heerlijk om op de bank te gaan liggen rollebollen terwijl ik haar buikie kroel. Maar dat is dus niet vloeibaar als Thomas, dat is wild... heel wild
.
Hahaha, leuk dat er meer van die maffe wilde hondjes liggen te rollebollenFrolic schreef:Of VriendLunatic schreef:Of Lunasbientje schreef:of PomElmo/maureen schreef: Zet ipv Laissah Elmo neer, en het is exact zo![]()
NietSterre schreef:Precies als mijn Sterre. Ze zou het me hoogst kwalijk nemen als ik ging knuffelen als ze het nog geen tijd vindt om op te staan.Le Grand schreef:Leuke verhalen hoor! Maar bij ons gaat het heel anders. Bowie blijft altijd lekker in z'n mand liggen, hij staat echt niet voor ons op. Pas na een tijdje komt meneer uit z'n mand en kunnen we even knuffelen.
Lijkt me wel heel gezellig van die blije hondjes als je beneden komt.
NietSterre schreef:Precies als mijn Sterre. Ze zou het me hoogst kwalijk nemen als ik ging knuffelen als ze het nog geen tijd vindt om op te staan.Le Grand schreef:Leuke verhalen hoor! Maar bij ons gaat het heel anders. Bowie blijft altijd lekker in z'n mand liggen, hij staat echt niet voor ons op. Pas na een tijdje komt meneer uit z'n mand en kunnen we even knuffelen.
Lijkt me wel heel gezellig van die blije hondjes als je beneden komt.
zamundaSterre schreef:NietSterre schreef:Precies als mijn Sterre. Ze zou het me hoogst kwalijk nemen als ik ging knuffelen als ze het nog geen tijd vindt om op te staan.Le Grand schreef:Leuke verhalen hoor! Maar bij ons gaat het heel anders. Bowie blijft altijd lekker in z'n mand liggen, hij staat echt niet voor ons op. Pas na een tijdje komt meneer uit z'n mand en kunnen we even knuffelen.
Lijkt me wel heel gezellig van die blije hondjes als je beneden komt.?! Wat sneu... Die blije hondjes zijn inderdaad heul gezellig (en dan slaapt één van die blije hondjes ook nog eens op bed haha, maar dan nóg is het lekker om met vrouwtje te ochtendknuffelen
).
Maar ik zou vast ook wel kunnen genieten van een hondje dat nog zo heerlijk ligt te slapen, denk ik.

Ondanks dat ik toch vooral van wilde hondjes houd zou ik het voor bovenstaande ook wel doen, zo liefBonnie F schreef:Zappa komt vaak - als ik in de keuken sta - naast me staan en legt zacht zijn kop tegen mijn been. De bedoeling is dat ik mijn hand zacht rond zijn snuit leg. Dan slaakt hij een diepe zucht en een kreun. Het lijkt een soort overgave of bevestiging: ik ben jouw hond. Zo schattig en aandoenlijk.
Lief