Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

reu lekt urine

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

jarroa

reu lekt urine

Ongelezen bericht door jarroa »

Hai. Wie kan me helpen? Ik heb een witte herder reu die urine lekt wanneer hij opstaat. Het zijn maar maximaal 10 druppels maar met zo'n grote hond is dat best veel. Hij lekt niet wanneer hij slaapt of ligt. De reu is een witte herder van bijna 7 jaar en niet gecastreerd. Verder is hij gezond. Hij heeft wel epilepsie gehad maar al sinds 2 jaar geen medicijnen meer gegeven omdat ik dacht dat het druppelen daardoor kwam. Hij heeft nooit meer een aanval gehad gelukkig.
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Re: reu lekt urine

Ongelezen bericht door Lizzie. »

jarroa schreef:Hai. Wie kan me helpen? Ik heb een witte herder reu die urine lekt wanneer hij opstaat. Het zijn maar maximaal 10 druppels maar met zo'n grote hond is dat best veel. Hij lekt niet wanneer hij slaapt of ligt. De reu is een witte herder van bijna 7 jaar en niet gecastreerd. Verder is hij gezond. Hij heeft wel epilepsie gehad maar al sinds 2 jaar geen medicijnen meer gegeven omdat ik dacht dat het druppelen daardoor kwam. Hij heeft nooit meer een aanval gehad gelukkig.
Wat zegt de dierenarts hier over?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”