Bij inspectie blijkt haar vulva wat verdikt en terugdenkend likt ze er ook al week of wat meer aan. Ik vond het ook vies ruiken dus hup, naar de dierenarts.
DA heeft uitstrijkje gemaakt en urine bekeken. Nu heeft hij geen ontstekingscellen gevonden in uitstrijkje maar 'hoorncellen' passend bij een beginnende loopsheid
Advies is nu volgende week progesteron prikken en indien idd verhoogd, opereren. Dat ze nog een cyclus heeft zou risico zijn want baarmoederstomp kan gaan ontsteken.
Mies heb ik in april 2 jaar geleden geadopteerd uit Polen. Ze was toen 1 a 2 jaar oud en had nog de hechtingen van de recente castratie. Een half jaar geleden had ze ook een opgezette vulva. Maar toen had ze ook een allergische reactie dus gedacht dat het daar aan lag
Iemand hier bekend mee? Hoe betrouwbaar zijn die gevonden hoorncellen (?) DA denkt dat ze maximaal een week loopt is aan de hand van die cellen. Maar hoe zeker is dat en hoe zeker gaat volgende week progesteron prikken zijn?
En zouden jullie opnieuw laten opereren? Mies zit nu duidelijk niet lekker in haar vel. En ontsteking van restant baarmoeder lijkt mij idd een vervelend risico. Maarja, hoe staat dat tegenover de risico's van een operatie nu, op zoek naar een stukje eileider in een teckelbuikje

[/url]