Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Huis met 3 honden op de veluwe aangeboden
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vizsla en Bracco Italiano
- Aantal honden: 2
Huis met 3 honden op de veluwe aangeboden
Wij zijn aan het overwegen om in plaats van de honden ergens onder te brengen of ze mee te nemen , iemand op ons prachtige huis met 3 geweldige honden te laten passen.
Het is een erg groot huis met een grote omheinde tuin van 1600 m2 .
Eigen honden en familileden mogen uiteraard mee.
Wat we erg belangrijk vinden is dat er superzuinig met het huis omgesprongen wordt, geen honden op de bank etc en geen gegraaf in de tuin. Ook de hond(en) die meekomen moeten lekker relaxed met andere honden zijn.
Wat we bieden?
Een superhuis midden in de bossen op de veluwe voorzien van echt alle gemakken , meteen voor het huis de bossen in lopen. Spechten en eekhoorntjes in de tuin, wilde zwijnen tot aan het hek.
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die het zien zitten om in de zomervakantie tussen 11 juli en 24 augustus ongeveer 2 weken op ons huis en honden te passen.
Het is een erg groot huis met een grote omheinde tuin van 1600 m2 .
Eigen honden en familileden mogen uiteraard mee.
Wat we erg belangrijk vinden is dat er superzuinig met het huis omgesprongen wordt, geen honden op de bank etc en geen gegraaf in de tuin. Ook de hond(en) die meekomen moeten lekker relaxed met andere honden zijn.
Wat we bieden?
Een superhuis midden in de bossen op de veluwe voorzien van echt alle gemakken , meteen voor het huis de bossen in lopen. Spechten en eekhoorntjes in de tuin, wilde zwijnen tot aan het hek.
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die het zien zitten om in de zomervakantie tussen 11 juli en 24 augustus ongeveer 2 weken op ons huis en honden te passen.
Re: Huis met 3 honden op de veluwe aangeboden
Wat voor honden hebben jullie?
-
- Zeer actief
Een bracco italiano volle reu van 10. Kan met alle honden behalve patserreuen. Een vizsla teefje van 13 kan met alle honden die haar met rust laten. En een jonge reu van bijna 2 een kruising bouvier poedel, dat is een blij ei en kan met alles.
Ook met een dame van 12 die geen gedonder aan haar lijf wil?nicolioo schreef:Een bracco italiano volle reu van 10. Kan met alle honden behalve patserreuen. Een vizsla teefje van 13 kan met alle honden die haar met rust laten. En een jonge reu van bijna 2 een kruising bouvier poedel, dat is een blij ei en kan met alles.
-
- Zeer actief
Ja ze heeft eerder dit jaar bij iemand gelogeerd die ook een oude dame had en samen hadden ze ieder een eind van de bank. Ze wil gewoon met rust gelaten worden en zeker niet afgesnauwd worden oid.
De jonge reu heeft een aardige plaat voor zijn kop en denkt dat iedere hond hier in huis speciaal komt om met hem te spelen maar is het gewend om afgesnauwd te worden en accepteerd dat moeiteloos. Hij blijft wel vaak proberen dus daar moet je dame tegen kunnen.
De jonge reu heeft een aardige plaat voor zijn kop en denkt dat iedere hond hier in huis speciaal komt om met hem te spelen maar is het gewend om afgesnauwd te worden en accepteerd dat moeiteloos. Hij blijft wel vaak proberen dus daar moet je dame tegen kunnen.
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Even een aanvulling,nicolioo schreef:Ja ze heeft eerder dit jaar bij iemand gelogeerd die ook een oude dame had en samen hadden ze ieder een eind van de bank. Ze wil gewoon met rust gelaten worden en zeker niet afgesnauwd worden oid.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Dat kan de dame wel, zeker omdat 1van ons er de hele dag bij is. Kunnen wij onze matrassen ergens beneden neervleien (zodat prinsesje tussen ons in kan slapen?)nicolioo schreef:Ja ze heeft eerder dit jaar bij iemand gelogeerd die ook een oude dame had en samen hadden ze ieder een eind van de bank. Ze wil gewoon met rust gelaten worden en zeker niet afgesnauwd worden oid.
Dan meld ik me aan.
-
- Zeer actief
Ik heb je een berichtje gestuurd
-
- Zeer actief
Nog steeds in de aanbieding Marion heeft zich bedacht om begrijpelijke redenen.
-
- Zeer actief
Vakantie staat nog biet vast, is erg afhankelijk of we iets kunnen regelen op deze manier.
Jullie kunnen dus tot en met 16 augustus?
Jullie kunnen dus tot en met 16 augustus?
-
- Zeer actief
We wonen midden in het bos. Er zijn geen voorzieningen in de buurt maar wel in de tuin. We hebben een boomhut , een grote trampoline, schommels etc. Tegenover in het bos is oon een boomhut gemaakt en er is een soort crossbaan gemaakt door jongens. Als je een beetje avontuurlijke kids hebt komt het wel goed. Andere kindere zijn hier niet veel.
We hebben hier ook veel speelgoed en daar mag ook mee gespeeld worden .
We hebben hier ook veel speelgoed en daar mag ook mee gespeeld worden .