http://www.raadvanbeheer.nl" onclick="window.open(this.href);return false; uiteraard
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De nieuwe site van de Raad van Beheer
Moderator: moderatorteam
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
De nieuwe site van de Raad van Beheer
Ergens was nog een potje geld over denk ik, en dus heeft de RvB zichzelf een nieuw logo + site aangemeten. Wat vinden wij ervan? Ik vind het er echt uitzien als zo'n eenmans-remedial teachingpraktijksite, moet nog even wennen vrees ik 
http://www.raadvanbeheer.nl" onclick="window.open(this.href);return false; uiteraard
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Re: De nieuwe site van de Raad van Beheer
alleen de naam irriteert mij al, ooit was het gewoon kennelclub.nl zodat de hele wereld ons kon vinden. Maar ja, misschien komt dat ook wel weer goed.
Tja, ik hou wel van paars
Het filmpje erbij vind ik ook zozo (véél te lang!) " onclick="window.open(this.href);return false;

Het filmpje erbij vind ik ook zozo (véél te lang!) " onclick="window.open(this.href);return false;
De Raad van Beheer is volop in beweging. Bij deze nieuwe weg hoort een nieuwe identiteit en een nieuw beeldmerk. Een nieuw gezicht dat het nieuwe geluid kracht bijzet. We werken met passie aan de passie van anderen.
Het nieuwe logo laat zien waar we voor staan: houden van honden!

Laatst gewijzigd door Rosita Compagner op 12 jan 2015 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
sbientje
- Zeer actief
- Contacteer:
das toch raaaaas? geen paars?Nanna schreef:Gesponsord door Eukajeuka? Daar zijn het geloof ik de huiskleuren van
-
sbientje
- Zeer actief
- Contacteer:
dat logo heeft toch niks met houden van honden van doen?Rosita Compagner schreef:alleen de naam irriteert mij al, ooit was het gewoon kennelclub.nl zodat de hele wereld ons kon vinden. Maar ja, misschien komt dat ook wel weer goed.
De Raad van Beheer is volop in beweging. Bij deze nieuwe weg hoort een nieuwe identiteit en een nieuw beeldmerk. Een nieuw gezicht dat het nieuwe geluid kracht bijzet. We werken met passie aan de passie van anderen.
Het nieuwe logo laat zien waar we voor staan: houden van honden!
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Dat mag niet. Er is al een kennelclub, een Koninklijke nog wel. Daarom mogen ze die naam niet gebruiken.Rosita Compagner schreef:alleen de naam irriteert mij al, ooit was het gewoon kennelclub.nl zodat de hele wereld ons kon vinden.
De nieuwe huisstijl moet een en ander toegankelijker maken. Het moet laagdrempeliger worden en dat gaat dan in de loop van de tijd blijken in de rest van de website en in de dienstverlening.
Dat is het idee.
-
Neeltje
Ze hebben toch altijd al raad van beheer geheten en heel kort kennelclub. En er staat meer reklame dan alleen Eukanuba. Dat brengt weer geld in het laadje. Ik zie er niets mis mee. Als ik iets zoek op hun website kan ik het altijd vinden.
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
ik snap het idee erachter, maar dat laagdrempelige wordt dan bewerkstelligt door een kinderlijk logo?
geef mij het oude logo maar.
geef mij het oude logo maar.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Hier ben ik het mee eens.Tara schreef:Ik zou dat liever andersom hebben gezien eigenlijk. En ik vind dit allemaal iets te speels vormgegeven, juist de klassieke vormgeving die ze hadden maakte voor mij wel het verschil. Dit kon net zo goed de site van de dierenbescherming of een hondenschool zijn.Marjoleine schreef: De nieuwe huisstijl moet een en ander toegankelijker maken. Het moet laagdrempeliger worden en dat gaat dan in de loop van de tijd blijken in de rest van de website en in de dienstverlening.
Dat is het idee.
Als je de foto ziet van de nieuwe banner op de Hond van het Jaarshow, dan vind ik met name de tekst onder het logo een soort misplaatst. Kan het niet heel goed uitleggen waarom, maar wat mij betreft was het veel beter geweest die tekst gewoon weg te laten.
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
Die video vind ik ook lachwekkend. Net een veredelde PPS. Doet me nog het meest denken aan schoolTV van vroeger of een tell sell reclame. En dat meer dan 7 minuten lang , heb hem niet eens afgekeken, vreselijk ding.
en daar heb ik in feite ook nog aan mee betaald
heb het ze ook op hun FB pagina gezegd, zal wel gewaardeerd worden denk ik whahahaha
en daar heb ik in feite ook nog aan mee betaald
heb het ze ook op hun FB pagina gezegd, zal wel gewaardeerd worden denk ik whahahaha
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
-
sbientje
- Zeer actief
- Contacteer:
Die video is mij ook veeeel te lang, kolere. Wat irrelevant ook allemaal. Het enige goede vind ik die tagline, houden van honden. Dat vind ik wel leuk bedacht want op twee manieren relevant enzo
@Tara, hoe bedoel je andersom?
@Tara, hoe bedoel je andersom?
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Aan de rest wordt gewerkt.Tara schreef:Ik zou dat liever andersom hebben gezien eigenlijk. En ik vind dit allemaal iets te speels vormgegeven, juist de klassieke vormgeving die ze hadden maakte voor mij wel het verschil. Dit kon net zo goed de site van de dierenbescherming of een hondenschool zijn.Marjoleine schreef: De nieuwe huisstijl moet een en ander toegankelijker maken. Het moet laagdrempeliger worden en dat gaat dan in de loop van de tijd blijken in de rest van de website en in de dienstverlening.
Dat is het idee.
Ik viel ook wat over dat logo, maar het oude logo creëert afstand en ze willen van dat voetstuk, die afstand, juist af.
Vandaar dat ze hiervoor gekozen hebben.
Ik snap het idee wel, er wordt altijd gezegd: o, de hoge heren van de raad
Daar willen ze af. Dan zijn er nog steeds wel wat verbeterpounten te bedenken hoor, maar de gedachte op zich vind ik goed.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Maar ze willen daar dus af, dat onderscheid.Tara schreef:Het ziet er heus mooi uit hoor, deze vormgeving, maar ik vind het (gezien vanuit mijn opleiding grafische vormgeving) niet onderscheidend genoeg voor hét kynologische orgaan van Nederland. Overigens valt daar als quick-fix wel wat aan te redden door het FCI-logo prominenter af te gaan beelden.
En een middenweg tussen op een voetstuk en juist niet, dat is er niet.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Ik vind het paars wel heel paars, maar voor de rest vind ik het eigenlijk wel oké. Ook de gedachte erachter wel.
Hopelijk komen er buiten het nieuwe uiterlijk ook andere veranderingen, maar daar heb ik op zich wel vertrouwen in
Hopelijk komen er buiten het nieuwe uiterlijk ook andere veranderingen, maar daar heb ik op zich wel vertrouwen in

-
Neeltje
Over welke video hebben jullie het, want ik zie nergens een video.
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
https://www.youtube.com/watch?v=_c0gSnN ... e=youtu.beNeeltje schreef:Over welke video hebben jullie het, want ik zie nergens een video.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Ik vind de kleuren niks, maar de layout van de website vind ik er wel op vooruit gegaan. Jammer dat de rassenpagina nog steeds zo onoverzichtelijk is, daar kunnen ze volgens mij wel een betere vormgeving voor verzinnen. Sowieso: de navigatie...
Dat filmpje is inderdaad niet zo best. Als video editor trek ik dat niet en ik klikte na 27 seconden weg
Het logo vind ik dan wel weer erg leuk!
Dat filmpje is inderdaad niet zo best. Als video editor trek ik dat niet en ik klikte na 27 seconden weg
Het logo vind ik dan wel weer erg leuk!
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
Ik vind het eigenlijk wel oke... Dat logo is ook wel leuk. Er zijn altijd voor en tegenstanders, mensen zeiken nogal snel bij een verandering (terwijl ze dingen laten zoals het was meestal ook niet goed vinden).
Er zijn nog wel wat verbeterpuntjes, maar dat zal tzt vanzelf wel opgelost worden.
Er zijn nog wel wat verbeterpuntjes, maar dat zal tzt vanzelf wel opgelost worden.

- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Ik schrok me gister een hoedje toen ik 'm opende :') Vrijdag was ie nog oranje
Site an sich, die is niks veranderd. Eigenlijk. Een likje paars, een gebogen lijntje maar interactietechnisch is het nogsteeds hetzelfde onding met diezelfde rare balk met onduidelijke snelkoppelingen. Ik zou een nieuwe look ook gelijk combineren met een grondig redesign, want ik vind het echt een dráák van een site :') Maar, het nieuwe logo vind ik wel nice. Hoorde gister in Amersfoort wel wat geluiden als "het is net een bastaard die met een bal speelt" trouwens
De meningen zijn verdeeld 
Oh en bij mij is ie stuk, op het moment

Site an sich, die is niks veranderd. Eigenlijk. Een likje paars, een gebogen lijntje maar interactietechnisch is het nogsteeds hetzelfde onding met diezelfde rare balk met onduidelijke snelkoppelingen. Ik zou een nieuwe look ook gelijk combineren met een grondig redesign, want ik vind het echt een dráák van een site :') Maar, het nieuwe logo vind ik wel nice. Hoorde gister in Amersfoort wel wat geluiden als "het is net een bastaard die met een bal speelt" trouwens
Oh en bij mij is ie stuk, op het moment

- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
In het filmpje is ie trouwens wel mooi zie ik net:

-
Sita
- Zeer actief
Ik vind het nieuwe logo wel sprekend. De tekst "houden van honden" kan je inderdaad op twee manieren lezen. Het filmpje is inderdaad te lang, dat had in de helft van de tijd makkelijk gepast met wat ze willen vertellen.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Qua overzichtelijkheid is ie er wel wat op vooruit gegaan, maar dat " houden van honden" klopt nog steeds niet helemaal. Ze lijken namelijk nog steeds alleen van rashonden te houden.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb de eerste presentatie gezien en ik moet zeggen, op de helft of zo dacht ik: oja., nou, helder.
Alleen, toen ging het dus nog eens zo lang door!
Het zijn eigenlijk twee filmpjes in één.
Ik neem aan dat de inhoud van de website vanzelf gewijzigd gaat worden ook. En wie weet de navigatie ook
Alleen, toen ging het dus nog eens zo lang door!
Het zijn eigenlijk twee filmpjes in één.
Ik neem aan dat de inhoud van de website vanzelf gewijzigd gaat worden ook. En wie weet de navigatie ook
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat een práchtig sprookje!
Die video