En zo doet hij dat

Hij verstopt zich achter de staande lamp, zet zijn kop in de hoek en doet zijn achterpoten omhoog.
Hij flikt het iedere keer zo.
Moderator: moderatorteam

Nee hoor, hij is niet zo bang, maar als hij eens schrikt dan is dit zijn manier van verstoppen.sonj@ schreef:Ach wat sneu dat hij zo bang is.
Hopelijk gaat het snel over.

flaneloba schreef:ik zou zeggen zijn main coons of niet? Heerlijke knuffelberen!
Kleindochtere is acht en is zeker niet klein. Het zijn echt lellen van katten.Tara schreef:Wat een mooierds! En is die kat zo enorm? Of is kleindochter zo klein?

Safari schreef:ik heb ook zomaar het idee dat het niet de allerslimsten onder de katten zijn.

Heel lief maar ook heel lomplieke schreef:Safari schreef:ik heb ook zomaar het idee dat het niet de allerslimsten onder de katten zijn.
Maar ze zijn wel liehief!
Snap ik, da's ook veel belangrijker hoorSafari schreef:Kleindochtere is acht en is zeker niet klein. Het zijn echt lellen van katten.Tara schreef:Wat een mooierds! En is die kat zo enorm? Of is kleindochter zo klein?
@Marina, dat weet ik niet. Weet alleen dat de cattery moest inkrimpen, of zoiets, mogelijk beeindigen hobby? Geval klok en klepelik was te druk met de kat te aaien om het hele verhaal mee te krijgen.
4 kilo en een halve meter ongeveer.deugenietje schreef:Wauw wat zijn ze prachtig![]()
![]()
Vooral die grijze met een witte snuit
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat het een noorse boskat was. Wat is het verschil tussen een noorse boskat en een main coon?
WaaaauwSafari schreef:Nou hier is hij dan in vol ornaat![]()