hoi
wie o wie heeft ervaring met een zogenaamde gps pet-tracker????
mvrgr. ronald
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
gps pet tracker
Moderator: moderatorteam
-
onsboefje
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
Re: gps pet tracker
Nee, eerlijk gezegd niet. Maar ik ben wel benieuwd wat dat precies is?
Een soort gps die je aan je hond maakt (halsband) waardoor je altijd kunt zien waar hij is? Volgsysteem zeg maar?
Een soort gps die je aan je hond maakt (halsband) waardoor je altijd kunt zien waar hij is? Volgsysteem zeg maar?

-
Kitsune
Re: gps pet tracker
Ik heb me er wel eens in verdiept, maar zelf geen ervaring mee. Een echte GPS zender waarmee je je hond kan volgen is in Nederland niet toegestaan (zou bepaalde frequenties storen). Het wordt wel eens gebruikt bij speur/zoek honden bijv.
Je hebt wel systemen die gebaseerd zijn op een sim-kaart (sms)...daar moet je eerst zelf heen sms'en en vervolgens krijg je de coördinaten terug. Ofwel een moment opname en beperkt bruikbaar (zeker voor iets bewegelijks als een hond). Ik weet ook niet hoe nauwkeurig (aantal meter) die dingen zijn.
Je hebt wel systemen die gebaseerd zijn op een sim-kaart (sms)...daar moet je eerst zelf heen sms'en en vervolgens krijg je de coördinaten terug. Ofwel een moment opname en beperkt bruikbaar (zeker voor iets bewegelijks als een hond). Ik weet ook niet hoe nauwkeurig (aantal meter) die dingen zijn.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1