Ik vindt het erg leuk alle vorderingen hier te lezen dus hierbij ons eigen "dagboekje" voor wie het leuk vindt.
Even een korte inleiding voor wie ons niet kent:
Aismee is een gladharige kromfohrländer, geboren op 7-4-2011.
We hebben diverse cursussen gedaan bij de KC Friesland.
Na een paar behendigheidscursussen in 2012 zouden we ons klaar gaan stomen voor de wedstrijden, maar in die tijd had ik zelf ook veel behoefte aan gezinsuitbreiding en gelukkig was het ons gegund om snel zwanger te worden. Daarom gestopt met trainen omdat de zwangerschap helaas niet zo lekker ging.
Na de geboorte van onze zoon ben ik voorjaar 2014 weer gaan trainen en hebben we ook een wedstrijd gelopen.
Daarna Aismee laten dekken en dus weer gestopt met trainen zodat Aismee in alle rust drachtig kon zijn en daarna voor haar pups kon zorgen.
Ze heeft 5 prachtige pups gekregen die allen een geweldig thuis hebben gevonden.
Aismee is ondertussen goed hersteld van haar moederschap dus is het hoog tijd om ons nu dan toch echt vol op de wedstrijdambitie te storten.

Omdat het nu natuurlijk winterstop is bij de KC en ik niet wil wachten tot we daar in het voorjaar weer terecht kunnen heb ik een plekje kunnen boeken bij Lisanne, ze geeft les in een manege Boelenslaan.
Komende zaterdagavond hebben we onze 1e les daar. Ben heel nieuwsgierig wat we ervan bakken, in hoeverre Aismee alles nog kent en of ze dat dan ook wil doen in een manege bak (tot nu toe alleen op gras gelopen) en natuurlijk is het voor mij ook weer een poos terug dus ik zal ook vol aan de bak moeten om mijn handling weer een beetje goed te krijgen.
In 2015 moet het echt ons jaar worden, en hoop ik toch minstens te promoveren van de Debutanten naar de A.
En liever nog iets meer maar goed, eerst maar eens zien hoe de lessen deze winter gaan en daarna zien wat we ervan bakken op wedstrijden.

Groetjes Karen