Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

jeuk bij 2 honden

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Jacq
Zeer actief
Mijn ras(sen): vubara
Aantal honden: 3

jeuk bij 2 honden

Ongelezen bericht door Jacq »

2 van onze honden krabben meer dan anders. Vlooien zijn het niet. Soms is hun buikje rood, beetje vurig.
omdat het is begonnen toen onze laatste asielhond erbij kwam, vermoed ik dat het van hem komt. De dierenarts heeft ze nagekeken en kon niks raars ontdekken op de huid. Ze krijgen vers vlees. De ene hond zit daar al 7 jaar op en heeft nooit eerder jeuk gehad.na een AB ging het over maar nu na 1,5 maand beginnen ze weer af en toe te krabben. Onze 3e hond heeft nergens last van. Ik wil dit nu goed laten onderzoeken want het is vreemd en ik hou niet van kwaaltjes waar ik geen idee van heb wat het kan zijn. Is het goed om weer naar de dierenarts te gaan of kan je met deze klachten beter naar een andere arts gaan? (Homeopaat, alternatief?) Tips zijn welkom.
Lemuria

Re: jeuk bij 2 honden

Ongelezen bericht door Lemuria »

Als m'n huidige dierenarts niets kon vinden en ze bleven jeuk houden, zou ik voor een second opinion naar een andere arts gaan :ok: Misschien heeft je nieuwe hond wel een exotische parasiet meegenomen die jouw huidige dierenarts niet kan vinden.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”