Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Cavia's zijn nestvlieders, kant en klaar als ze geboren worden!
Zo leuk! Gefeliciteerd!
En genieten, ze zijn nog veel sneller groot dan puppy's!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017 Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
Ze lijken ook al zo groot. Je kunt je toch niet voorstellen dat er gewoon vier van die dingen uit één cavia komen Hoe dik wordt zo'n moeder dan wel niet. Kunnen ze dan ook al gelijk zelfstandig eten, als ze al zo 'af' zijn?
Wel heel lief hoor vier van die frummels
tycha schreef:Ze lijken ook al zo groot. Je kunt je toch niet voorstellen dat er gewoon vier van die dingen uit één cavia komen Hoe dik wordt zo'n moeder dan wel niet. Kunnen ze dan ook al gelijk zelfstandig eten, als ze al zo 'af' zijn?
Foto,tje van moeders, een paar dagen voor de bevalling. Het dik zijn viel reuze mee; ik had eerder 2 tot 3 jonkies gedacht. Had afgelopen zomer een nestje van 6 (!) bij een andere moeder, zij was echt afzichtelijk dik
Ze eten vanaf dag 1 met de pot mee, alles aanknabbelen en proberen, natuurlijk bestaat wel het hoofdmenu nog uit drinken bij mams.
tycha schreef:Ze lijken ook al zo groot. Je kunt je toch niet voorstellen dat er gewoon vier van die dingen uit één cavia komen Hoe dik wordt zo'n moeder dan wel niet. Kunnen ze dan ook al gelijk zelfstandig eten, als ze al zo 'af' zijn?
Foto,tje van moeders, een paar dagen voor de bevalling. Het dik zijn viel reuze mee; ik had eerder 2 tot 3 jonkies gedacht. Had afgelopen zomer een nestje van 6 (!) bij een andere moeder, zij was echt afzichtelijk dik
Ze eten vanaf dag 1 met de pot mee, alles aanknabbelen en proberen, natuurlijk bestaat wel het hoofdmenu nog uit drinken bij mams.
Toch nog best wel dik, in mijn beleving. Maar dit is volgens mij de eerste keer in mijn leven dat ik een zwangere cavia zie
Wat een heerlijk verbaasd hoofd heeft mams
Leuk hoor!
Een cavia van 1000 gram komt al gauw 400/500 gram aan (3/4 jongen)
Jonkies wegen rond de 100 gram.
Mijn lichtste was 74 gram, mijn zwaarste 158, dat was een 1-ling.
Dat was echt al een peuter toen hij geboren werd!
[/quote]
Toch nog best wel dik, in mijn beleving. Maar dit is volgens mij de eerste keer in mijn leven dat ik een zwangere cavia zie
Wat een heerlijk verbaasd hoofd heeft mams
Leuk hoor![/quote]
Hier zaten er 6 in.. (5 flinke plus een ieniemienie).