Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wie had hier een nest cc's?
Moderator: moderatorteam
-
lunaquinty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog, cane corso, chihuahua
- Aantal honden: 4
wie had hier een nest cc's?
er word me net een cane corso-reutje aangeboden van 10 weken. nu vertelt peter me dat er hier iemand een nest had, maar hij wist niet meer wie.
ik heb het pupje op mijn site gezet ter herplaatsing, maar liever wil ik dat de fokker ervan weet.
ik heb het pupje op mijn site gezet ter herplaatsing, maar liever wil ik dat de fokker ervan weet.
-
lunaquinty
- Zeer actief
Re: wie had hier een nest cc's?
ik heb geen chipnr, ken de hele hond niet. ik kreeg alleen een heel verhaal met foto erbij en telefoonnummer.Mizzsylver schreef:even chipnummer invullen op http://www.chipnummer.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
als de kennelnaam erbij staat heb je de fokker zo gevonden.
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
- Aantal honden: 1
S@ndr@ `s reu is pap van een nest maar die zijn nog lekker bij hun mama, misschien dacht je daaraan?

-
lunaquinty
- Zeer actief
ja, die zal het geweest zijn, maar als die pups nog geen 10 weken zijn kan deze pup niet van dat nest zijn. jammer, maar ja, niet geschoten is altijd mis.Sas schreef:S@ndr@ `s reu is pap van een nest maar die zijn nog lekker bij hun mama, misschien dacht je daaraan?
-
lunaquinty
- Zeer actief
ja. ik bemiddel alleen, en ik ken het verhaal achter de hond. dat is voor mij genoeg, de rest is niet mijn verantwoordelijkheid. net zoals al die advertenties op mp niet hun verantwoordelijkheid zijn.Mizzsylver schreef:en dat zet je zonder check maar gewoon op je site?lunaquinty schreef:ik heb geen chipnr, ken de hele hond niet. ik kreeg alleen een heel verhaal met foto erbij en telefoonnummer.Mizzsylver schreef:even chipnummer invullen op http://www.chipnummer.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
als de kennelnaam erbij staat heb je de fokker zo gevonden.
-
beatje
Mischien kan je het chipnr even vragen,of gewoon vragen van welke fokker hij komt.Lijkt me ook dat je dit als fokker even wilt weten.
Toen ik in het asiel werkte liet ik ook altijd even aan een fokker weten dat er een hond van hun zat.Sommige hielpen mee naar het zoeken van een nieuwe eigenaar,sommige lagen er niet wakker van.Maar ze hadden in ieder geval een keus.
Toen ik in het asiel werkte liet ik ook altijd even aan een fokker weten dat er een hond van hun zat.Sommige hielpen mee naar het zoeken van een nieuwe eigenaar,sommige lagen er niet wakker van.Maar ze hadden in ieder geval een keus.
-
Dinos
Precies ,beatje schreef:Mischien kan je het chipnr even vragen,of gewoon vragen van welke fokker hij komt.Lijkt me ook dat je dit als fokker even wilt weten.
Lijkt mij dat fokker dit graag zou weten. Er zijn immers mensen die hun fokker niet inlichten en uit fout gevoel van trots maar andere weg kiezen.
Bij goede fokker zal je altijd terecht kunnen zonder oordeel over hoe en wat en zal er naar belang pup gekeken worden.