Ik heb voor de zomer 'gewone' dunlop laarzen, met een vrij dunne zool en weinig voetbed. Maar nu het kouder wordt krijg ik daar echt hele koude voeten in. Vorig jaar heb ik er een inlegzooltje ingedaan en dat hielp een heel stuk maar dat bleef nooit lang goed zitten. Nu verkopen we in de winkel waar ik werk sinds een paar weken Muckboot laarzen, en aangezien je moet weten wat je verkoopt

heb ik ook een paar aangeschaft. Nu krijg ik ze van die man met die baard die weer in het land is dus ik heb ze nog niet buiten uitgeprobeerd.
Voor mij is het belangrijk dat ik ook makkelijk in lang nat gras kan lopen en een bal uit het water kan halen dus waterdicht is voor mij een vereiste anders kan ik m'n wandelschoenen wel aan.
Gisteren waren we op een winterfair en daar verkochten ze leren laarzen van het merk ZOO. Deze zagen er super mooi uit maar waren mij wat te duur en bovendien ga ik met leren laarzen het water niet in.
Dus zijn er meer mensen met Muckboot of andere ideale laarzen? En waarom heb je juist die gekocht?