Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het is dat ik vol zit, anders wist ik het wel!
M'n beste vriend is op zoek naar een hondje, maar kan pas vanaf januari. Zo lang blijft zo'n plaatje vast niet zitten.
Het is dat ik vol zit, anders wist ik het wel!
M'n beste vriend is op zoek naar een hondje, maar kan pas vanaf januari. Zo lang blijft zo'n plaatje vast niet zitten.
bouvierpoedel schreef:
Hij kan het proberen toch. Nee heppie ja kun je krijgen.
Hij moet tussendoor nog een week weg en vindt het niet eerlijk meteen met een nieuwe hond te gaan slepen.
Misschien willen ze hem gereserveert houden voor hem tot hij kan of misschien wel een weekje logeren bij het gastgezin.?
Ach nee, als er iemand voor komt is dat goed hoor. Zo niet dan ook
Hij zit in de buurt in de opvang, dus als hij er in januari nog is gaan we gewoon kijken.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Nanna schreef:
Op de eerste foto dacht ik dat het een teckel was
Ik ook
Ik zie door de uitdrukking een saluki in deze kruising.
Lijkt me wel erg onwaarschijnlijk bij een hond uit Spanje.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Ohhhh! Prachtig indeed!
Overigens was mijn adoptie van Ivy ook eerder rond, maar kon ik pas vrij krijgen over een paar weken, tot die tijd kon hij in het opvang gezin blijven....
Dit moet gewoon een forumhond worden, zo'n beauty!
Nanna schreef:Dit is trouwens een volbloed Sloughi
Ah ja
Zou dat er in kunnen zitten?
Nanna schreef:Dit is trouwens een volbloed Sloughi
Ah ja
Zou dat er in kunnen zitten?
Alles kan Het lijkt me onwaarschijnlijk hoor.
Lijkt mij ook, maar je kunt het nooit zeker weten.
toots schreef:O wat een beauty. Ik vind het een Nanna hond
Haha
Dit was ook mijn eerste gedachte
Als ik een windhond wil, dan alleen een pure. Of een kruising tussen twee windhonden, dat maakt me geen hol uit. Maar nooit windhond gemixt met wat anders.
Of het moet een Collie x Barzoi zijn, dán wel
Jammer ik zag hem zo lopen tussen jou groep
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Flevo Bordertje schreef:Beauty Hier in de buurt loopt sinds kort een Spanjaardje, kruising Pointer-Windhond, ook al zo mooi en rank!
Leuk, leeuwarden toevallig?
Hier in Leeuwarden loopt een Pointer x Galgo en het grappig is dat dat beest niet van de zijde van zijn eigenaar wijkt en heel betrouwbaar los loopt zonder dat daar al te veel werk in zit. Zou je van zo'n kruising niet verwachten.
Deze is groot en redelijk stevig, de bouw van de pointer.
Flevo Bordertje schreef:Beauty Hier in de buurt loopt sinds kort een Spanjaardje, kruising Pointer-Windhond, ook al zo mooi en rank!
Leuk, leeuwarden toevallig?
Hier in Leeuwarden loopt een Pointer x Galgo en het grappig is dat dat beest niet van de zijde van zijn eigenaar wijkt en heel betrouwbaar los loopt zonder dat daar al te veel werk in zit. Zou je van zo'n kruising niet verwachten.
Deze is groot en redelijk stevig, de bouw van de pointer.
Nee, Lelystad. Of deze al los loopt, weet ik niet. Hij kwam nog wat angstig en timide over toen ik ze tegenkwam. Wel heel aanhankelijk en prachtig, hoewel nog wat slungelig, want nog jong. Inderdaad opvallend dat zo'n kruising makkelijk los kan. Hopelijk blijft het zo Mijn border terriër kreeg ook pas door dat konijnen leuk waren toen hij een jaar of 2 was
OK de hond die ik ken, is al een jaar of 5. Zo zie je maar weer, ras zegt niet altijd alles. Die hond is ook heel rustig van aard en eigenlijk een beetje saai, als je het mij vraagt
Paisley schreef:OK de hond die ik ken, is al een jaar of 5. Zo zie je maar weer, ras zegt niet altijd alles. Die hond is ook heel rustig van aard en eigenlijk een beetje saai, als je het mij vraagt
Een mislukte windhond maal jachthond dus Maar wel makkelijk met loslopen, dat is ook wat waard