Wat ze zoeken is een pup (geen buitelandshondje), een schoothondje, niet te klein. Formaat beagle vinden ze prettig
Iemand een idee
Moderator: moderatorteam

Ehhhh, ik weet niet precies hoeveel beagles je kent.. Maar ik ken ze als zéér energiek en ze worden meer dan eens vergeleken met een dalmatiër of ridgeback qua energieniveau. Een beagle met een goede conditie krijg je niet snel moe, zeker niet met wandelen alleen. Dat zijn honden die geestelijk veel uitdaging nodig hebben.Paisley schreef:De behoefte tot actie is denk ik wel wat hoger dan bij de beagle.

Mijn gedachte ook.senna03 schreef:Een boeren fox?
zitten ook in de zelfde groep als dalmatiërsHilde schreef:Ehhhh, ik weet niet precies hoeveel beagles je kent.. Maar ik ken ze als zéér energiek en ze worden meer dan eens vergeleken met een dalmatiër of ridgeback qua energieniveau. Een beagle met een goede conditie krijg je niet snel moe, zeker niet met wandelen alleen. Dat zijn honden die geestelijk veel uitdaging nodig hebben.Paisley schreef:De behoefte tot actie is denk ik wel wat hoger dan bij de beagle.

Ja hé. Ik vind hem zelf ook erg leuk.flaneloba schreef:Owh Alma wat een leukerd is dat!!

Ik ken er een aantal maar ze zijn inderdaad vaak te dik en komen flegmatisch en lui op me over. De beagles die ik ken lopen eigenlijk alleen maar aangelijnd en niet langs de fiets om energie kwijt te raken. Als ik dat met mijn stabij doe, vliegt ze bij de ramen omhoog.Hilde schreef:Ehhhh, ik weet niet precies hoeveel beagles je kent.. Maar ik ken ze als zéér energiek en ze worden meer dan eens vergeleken met een dalmatiër of ridgeback qua energieniveau. Een beagle met een goede conditie krijg je niet snel moe, zeker niet met wandelen alleen. Dat zijn honden die geestelijk veel uitdaging nodig hebben.Paisley schreef:De behoefte tot actie is denk ik wel wat hoger dan bij de beagle.

alm@ schreef:Ik heb dan wel geen pup maar wel een ideale herplaatser voor een gezin net ter herplaatsing neergezet. En dat haar valt wel mee![]()
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 600&type=1
Ik vrees dat dat de, uit wanhoop en wegens onbegrip, gecastreerde Beagles zijn die zich vervolgens hebben volgevreten en daardoor geen stap meer kunnen doen.Paisley schreef:Ik ken er een aantal maar ze zijn inderdaad vaak te dik en komen flegmatisch en lui op me over. De beagles die ik ken lopen eigenlijk alleen maar aangelijnd en niet langs de fiets om energie kwijt te raken. Als ik dat met mijn stabij doe, vliegt ze bij de ramen omhoog.Hilde schreef:Ehhhh, ik weet niet precies hoeveel beagles je kent.. Maar ik ken ze als zéér energiek en ze worden meer dan eens vergeleken met een dalmatiër of ridgeback qua energieniveau. Een beagle met een goede conditie krijg je niet snel moe, zeker niet met wandelen alleen. Dat zijn honden die geestelijk veel uitdaging nodig hebben.Paisley schreef:De behoefte tot actie is denk ik wel wat hoger dan bij de beagle.
Moest ik ook gelijk aan denken, ook omdat ik er zelf eentje heb en heb gehadsenna03 schreef:Een boeren fox?

Was bij m'n nichtje ook zo. Ik heb ze tig keer gewaarschuwd, ze wilden toch een Beagle en zijn er dolblij meeElmo/maureen schreef:hm jaweet je het is hun 1e hond, jong gezin.
48 cm. schofthoogte dus een redelijk middenmaatjeElmo/maureen schreef:oooh die is leuk AlmaMaar hij is wel aardig aan de maat hé? Ze vinden Elmo nl al te groot

En een ras Fox?Elmo/maureen schreef:zitten ook in de zelfde groep als dalmatiërsHilde schreef:Ehhhh, ik weet niet precies hoeveel beagles je kent.. Maar ik ken ze als zéér energiek en ze worden meer dan eens vergeleken met een dalmatiër of ridgeback qua energieniveau. Een beagle met een goede conditie krijg je niet snel moe, zeker niet met wandelen alleen. Dat zijn honden die geestelijk veel uitdaging nodig hebben.Paisley schreef:De behoefte tot actie is denk ik wel wat hoger dan bij de beagle.
@boerenfox
Ze willen graag stamboom, omdat ik altijd loop te foeteren over broodfokkersEn welke drama's daar van komen