Nu las ik ook dat ze vooral last ervan hebben als ze zich druk gemaakt hebben. Maar nu lag meneer gewoon te slapen op z'n mat en hoppa!! Daar ging hij heen...poten schuin vooruit en hijgen als een gek. Snel over zijn keel gestreken zodat hij slikte en het was over...maar het was al de derde keer vandaag en hij heeft het sinds een week of 2. Zojuist werd hij dus wakker en hapte weer naar lucht. Is wel erg vaak, niet??
Groeien pups eroverheen? Kan het een andere oorzaak hebben dan opwinding? Een verkoudheid misschien? Hij snurkt ook als hij ons bijvoorbeeld een lekkere pakkerd wil geven
Zou een tuigje beter zijn dan een halsband? Er zijn veel voordelen voor de hond aan een tuigje,maar hij mag dat pas over een maand of 4? Is hij dan niet veel sterker? Kunnen de kinderen hem nog baas als hij weer enthousiast een andere hond wil begroeten of een mensenvriend?
Ik weet dat het geen kwaad kan, maar ik vind het niet leuk voor hem en wil het hem wat makkelijker maken en misschien zelfs voorkomen als dat al kan.