Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stoned
Moderator: moderatorteam
-
Safari
Re: Stoned
Gewoon eens gaan testen 
- Hailfall
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
In principe wel ja volgens dit artikel: http://www.buzzfeed.com/mbvd/everything ... -your-dogs
- Hylos
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Hier in de stad idd ook zo'n figuur met een red nose pitbull, sticky in zn mond en daar lopen ze dan.
Ik vind het geen gezicht maargoed, geloof dat die hond wel oké is.
Ik vind het geen gezicht maargoed, geloof dat die hond wel oké is.

- Hylos
- Zeer actief
De hond van een vriendin van mij heeft eens een zak met aardig wat kilo's van dat spul gevonden.
En er ook behoorlijk van gegeten.. die was helemaal wappie. Maar dat was zoveel dat het echt niet gezond was en zelfs gevaarlijk.
Vond t echt wel een leuk verhaal
En er ook behoorlijk van gegeten.. die was helemaal wappie. Maar dat was zoveel dat het echt niet gezond was en zelfs gevaarlijk.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Hadden vroeger een huis gekraakt voor een jong stel met baby en teckeltje. Die blowde zich ook het ongans en teckel was meestal ook als een garnaal. 
Wat je zegt ben je zelfffff 

- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
- Aantal honden: 3
Toen ik nog blowde hadden mijn honden daar geen last van. Mijn staffie's waren altijd klaar voor actie en druk in huis. Monky heeft toen ook wel eens gesnoept ervan en dat viel niet zo goed. Dat is me iig niet meer overkomen daarna, was het ook niet toevallig was het van mijn zus
Mijn staffie's waren wel hondsociaal zou het dan toch gewerkt hebben? Bij Rio blowde ik namelijk niet meer en die was A-sociaal 

R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011
R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Door 'meeroken' krijg je wellicht wel een beetje THC binnen, maar deze hoeveelheden zijn te gering om een psychisch effect te veroorzaken.
Wat natuurlijk wel kan is dat het baasje van de hond zo heerlijk relaxed is, dat dit weerslag heeft op het gedrag van de hond.
Wat natuurlijk wel kan is dat het baasje van de hond zo heerlijk relaxed is, dat dit weerslag heeft op het gedrag van de hond.
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Dante heeft ook eens wat gevonden en opgegeten op een feest, die was ook helemaal waus inderdaad. Ze kreeg ook een enorme vreetkickHylos schreef:De hond van een vriendin van mij heeft eens een zak met aardig wat kilo's van dat spul gevonden.![]()
Normaal was ze uiterst braaf, maar toen stond ze de koelkast te plunderen
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Zaba heeft eens een bijna volgroeide plant op. Die werd wel heel erg relaxt 

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Nou, de onderburen hier blowen nogal graag, maar ze weten dat ik het vind stinken. Dus doen ze het alleen als ik er niet ben. Maar dan wel onder mijn raam
- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
Een paar jaar geleden is de wiettent waar wij vlakbij woonden opgefikt, het was zomer en iedereen had de ramen open.
De hele straat had zo heerlijk geslapen niemand heeft de brandweerwagens gehoord, heerlijk
De hele straat had zo heerlijk geslapen niemand heeft de brandweerwagens gehoord, heerlijk

-
Lemuria
Ohhhh! 
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
hahahayodi schreef:Een paar jaar geleden is de wiettent waar wij vlakbij woonden opgefikt, het was zomer en iedereen had de ramen open.
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
in den haag had je vroeger een kroeg, ned kelly`s, heette die en daar werd door iedereen geblowd. er liep daar een labrador en die was net zo stoned als de stamgasten daar. hij is niet echt oud geworden een jaartje of 5. maar hij lag vaak op de stoep met droopy eyes te kijken, glazig voor zich uit te staren.
ellen
ellen
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Ik kom regelmatig op hippie feestjes waar alle hondjes ook los door elkaar lopen en nooit aangelijnd hoeven. Ook in kraakpanden kom je altijd hele zachtaardige, rustige honden tegen van de meest uiteenlopende rassen. Maar in kraakpanden is er altijd veel inloop en ze hebben een heel onregelmatig leven. Het lijkt alsof zoveel leven in de brouwerij ze goed doet.
Hoe ze het voor elkaar krijgen - ik snap er niets van. 1 jongen heeft een Duitse herder van een paar jaar, van iemand gekregen die hem niet aankon. Hoe ik hem ken is de kalmste en relaxte hond ooit. Ik ken hem van een feestje in een piepklein tuintje, niet omheind, en hij struint gewoon wat rond, gaat even een blokje om of gaat dan ergens liggen tussen de drukte.
Hoe ze het voor elkaar krijgen - ik snap er niets van. 1 jongen heeft een Duitse herder van een paar jaar, van iemand gekregen die hem niet aankon. Hoe ik hem ken is de kalmste en relaxte hond ooit. Ik ken hem van een feestje in een piepklein tuintje, niet omheind, en hij struint gewoon wat rond, gaat even een blokje om of gaat dan ergens liggen tussen de drukte.

- dagmar88
- Zeer actief
yodi schreef:Een paar jaar geleden is de wiettent waar wij vlakbij woonden opgefikt, het was zomer en iedereen had de ramen open.
http://www.wimp.com/stonedfireman/
- Hailfall
- Zeer actief
In utrecht was er ook "De boot" daar ging mijn vader vaak heen, ik moest wel eens mee toen ik nog heel erg jong was en daar was ook een hond die daar de hele tijd lag. Toen dacht ik er niet veel om, want ik vond het een leuke hond en was mijn afleiding terwijl mijn pa daar was. Maar als ik er nu aan denk was dat wel heel zielig ja.Tara schreef:Dat vind ik eigenlijk best wel heel zielig. Die hond vraagt daar tenslotte ook niet om.ellen en de birmanen schreef:in den haag had je vroeger een kroeg, ned kelly`s, heette die en daar werd door iedereen geblowd. er liep daar een labrador en die was net zo stoned als de stamgasten daar. hij is niet echt oud geworden een jaartje of 5. maar hij lag vaak op de stoep met droopy eyes te kijken, glazig voor zich uit te staren.
ellen