Alweer even geleden mensen, maar er is veel gebeurd het afgelopen jaar. Om jullie meteen gerust te stellen, met mijn "nieuwe" Spaanse hond Nikan gaat het geweldig. Sterker nog, Nikan is smoorverliefd op zijn vriendinnetje Jessy. Jessy?
Ja, Nikan heeft er een vriendinnetje bij gekregen. Jessie, een Engels stafje van 5 jaar jong en die 2 zijn smoor op elkaar. Jessy is een rustig, sociaal, aanhankelijk, ietwat onzeker meisje. Ik zal snel foto's plaatsen. Dat lukt niet met mijn smartfoon
Helaas heb ik een probleempje met Jessy waar iemand van jullie misschien een antwoord op heeft?
Ik heb Jessy nu zo'n 4 a 5 maanden......alleen de oude bazin van haar heeft mij nog steeds haar papieren niet overhandigd. Geen entboekje, geen stamboom, geen chipgegevens om haar op mijn naam te zetten. Al een paar keer gebeld en gesmst, geen reactie, en inmideels ook verhuisd naar, weet ik veel? Ik ben dus bang dat, als zij straks een nieuwe vriend heeft, ze hier zomaar weer voor de deur staat om Jessy op te halen. Zolang zij alles heeft, en Jessy op haar naam staat?
Ik zit er aan te denken om info in te winnen bij de politie, of kun je iets anders?
Ik hoor graag tips van iemand die misschien een vergelijkbaar iets heeft meegemaakt?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo.
Moderator: moderatorteam
- ArCee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nikan, kruising Rottweiler x Beauceron vanuit Spanhe.
- Aantal honden: 1
Hallo.
Met een huis vol dieren, valt er altijd iets te vieren
Toen ik de mensen leerde kennen, ging ik mijn hond meer verwennen
Toen ik de mensen leerde kennen, ging ik mijn hond meer verwennen