Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gevonden
Moderator: moderatorteam
- lotje&famke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mix Schapendoes en een Teckel
- Aantal honden: 2
Gevonden
Opgeruimd!
Laatst gewijzigd door lotje&famke op 29 jul 2015 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
-
Dinos
Re: Gevonden
Is vast niet van een hardloopster geweest.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Misschiebn van een snelneuker.Dinos schreef:Is vast niet van een hardloopster geweest.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Dinos
Voor de temperaturen hoef je nu nog geen snelwipper te zijn hoor.bouvierpoedel schreef:Misschiebn van een snelneuker.Dinos schreef:Is vast niet van een hardloopster geweest.
- Melody
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Galgo x Podenco
- Aantal honden: 1
Ik vond van de week een notitie van de uitlaatdienst: " Ivy kwam met een hoofd aanzetten"
Het ging gelukkig om een soort masker + pruik. Hele groep in rep en roer en inderdaad racen en touwtrekken. Erg luguber.
Het ging gelukkig om een soort masker + pruik. Hele groep in rep en roer en inderdaad racen en touwtrekken. Erg luguber.
-
Dinos
Ik hoop niet dat ze voor de kill gaan zijn lieve nuttige beestjes,Dinos blaft er alleen maar tegen en weet niet wat hij er mee moet zeker niet nadat hij zijn grote giechel erop geduwd heeft.Tara schreef:Mijn honden komen met egels aanzetten.
-
Nath
- Actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, Hollandse herder
- Aantal honden: 2
Mijn hond heeft eens een cavia gevonden. Netjes aangewezen: baas kijk
Beestje meegenomen en toen iemand zei was t er maar 1? Nog een keer samen met haar gaan kijken en ja hoor ze vond er nog 1
Beestje meegenomen en toen iemand zei was t er maar 1? Nog een keer samen met haar gaan kijken en ja hoor ze vond er nog 1
- pointer
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Dsk/pointer
Hound - Aantal honden: 2
]
Niet heel bijzonder, maar ik stond toch wel even te kijken toen hij trots met zo'n enorm visskelet kwam langs huppelen.

Niet heel bijzonder, maar ik stond toch wel even te kijken toen hij trots met zo'n enorm visskelet kwam langs huppelen.
Groetjes Iris
-
Dinos
Oké mooie foto , ik pak ze ook op en verplaats ze naar rustig plekje in tuin, maar als ze bolletje zijn zijn de stekels toch wel scherp hoor.Tara schreef:Nee hoor, wees maar niet bang.Dinos schreef:Ik hoop niet dat ze voor de kill gaan zijn lieve nuttige beestjes,Dinos blaft er alleen maar tegen en weet niet wat hij er mee moet zeker niet nadat hij zijn grote giechel erop geduwd heeft.Tara schreef:Mijn honden komen met egels aanzetten.![]()
Ik ben dol op egels, en mijn honden zijn heel zacht in de bek. Ze rapen die egels gewoon op en komen ze dan vol trots bij mij brengen.
Die egels pak ik dan maar weer aan en stop ze ergens op een veilig plekje weer in.
Verbaas me dat jouw hond die in zijn bek kan nemen heel knap.
-
Lemuria
Wat een bot antwoord. Die jongen kwam daar misschien wel om z'n sociale vaardigheden te oefenenlotje&famke schreef:Op dat moment kwam er een jongen aangelopen met zijn hond. ‘Is die van jou?’. ‘Neu, niet echt mijn maat’ mompelde ik. ‘Ik bedoelde eigenlijk die hond’. ‘O, die’. Snel liep ik verder.
-
Dinos
Dat was dan een borsten jongen als ik van de maat mag uitgaanLemuria schreef:Wat een bot antwoord. Die jongen kwam daar misschien wel om z'n sociale vaardigheden te oefenenlotje&famke schreef:Op dat moment kwam er een jongen aangelopen met zijn hond. ‘Is die van jou?’. ‘Neu, niet echt mijn maat’ mompelde ik. ‘Ik bedoelde eigenlijk die hond’. ‘O, die’. Snel liep ik verder.![]()
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Kiki helpt de gemeentereiniging graag door zwerfvuil mee naar huis te nemen. Ik heb er een emmertje voor bij de voordeur gezet en binnen een paar weken zit dat vol met blikjes en verpakkingen.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Dinos
Dinos neemt in zijn ochtenronde door Boogaard in oogst tijd altijd een peer mee elke dag.marian* schreef:Kiki helpt de gemeentereiniging graag door zwerfvuil mee naar huis te nemen. Ik heb er een emmertje voor bij de voordeur gezet en binnen een paar weken zit dat vol met blikjes en verpakkingen.
En buiten oogst tijd altijd een stok of stronk. Hij deponeert die in de voortuin en kijkt er niet meer naar om.
Dus als er weer genoeg ligt verdwijnt dat in de open haard.
Gelukkig geen blikken en andere rotzooi want dan is mijn bak wel erg snel vol.
Niet dat dat er ligt maar bij wijze van spreken.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Mila vindt ook altijd van alles, vooral veel sokken, schoenen en ballen - waar ze dan de hele wandeling de grootste lol mee heeft.
Lege flesjes en allerlei verpakkingen moeten ook allemaal mee.
-
Lady.1
- Actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 11
- Contacteer:
Een van mijn Corgi's ruimt ook alle blikjes en flesjes op die we tegenkomen en moeten wel mee naar huis hoor..... 
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Kiki in actie. " onclick="window.open(this.href);return false;

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Biet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder
Is lang geleden, maar mijn eerste hond kwam eens terug met een konijn en een pakje boter.
Wiel
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Luca pakt ook egels. En muizen, maar die eet ie op.
Verder handschoenen, flesjes, konijnen (dood) enz enz. Csiva en Dumas doen dat veel minder. Csiv wil dr bal en de rest boeit haar niet. Dumas weet niet eens hoe ie iets anders dan een bal moet vasthouden
Verder handschoenen, flesjes, konijnen (dood) enz enz. Csiva en Dumas doen dat veel minder. Csiv wil dr bal en de rest boeit haar niet. Dumas weet niet eens hoe ie iets anders dan een bal moet vasthouden
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Vindt Mila die sokken in het park? Ik sta echt versteld van het aantal sokken dat daar ligt. Laatst hadden Dora en Isa samen een sok gespot en Dora dacht, 'die is niet voor Isa, dan slik ik hem liever door. Dat werd dus een kotsprikje halen bij de dierenarts.DeDiana schreef:Mila vindt ook altijd van alles, vooral veel sokken, schoenen en ballen - waar ze dan de hele wandeling de grootste lol mee heeft.
Verder hebben ze ook weleens een onderbroek vol met remsporen gevonden. Ook zo lekker om af te pakken
Oh ja, en een keer een dood schaap.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Die hond van Whera vond toch eens een dildo? 
Mijn honden vinden niet zoveel. Ja, handschoenen en zo, en soms dooie beesten.
Saai hoor
Mijn honden vinden niet zoveel. Ja, handschoenen en zo, en soms dooie beesten.
Saai hoor
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
O, echt?Marjoleine schreef:Die hond van Whera vond toch eens een dildo?
Otto heeft wel eens een tennisbal gevonden en een enkele keer een knuffeltje dat uit een kinderwagen was gevallen. Helemaal trots, dat was nu echt zijn speeltje.

Groetjes,
Sandra
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Overal vindt ze sokken, ook in het bos of gewoon hier in de wijk. In het park ligt wel veel troep, dus daar vindt ze meestal wel wat - gelukkig tot nu toe geen onderbroeken met remsporenBelle schreef:Vindt Mila die sokken in het park? Ik sta echt versteld van het aantal sokken dat daar ligt.DeDiana schreef:Mila vindt ook altijd van alles, vooral veel sokken, schoenen en ballen - waar ze dan de hele wandeling de grootste lol mee heeft.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
-
Frolic
Mijn eerste hond kwam eens kauwend op iets naar me toe gerend. Wilde niet loslaten, dus ik heb het uit zijn bek moeten trekken. Was een gebruikt condoom

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ik kom niet veel verder dan een nagelschaartje. Redelijk schoon dus, hier.
- Rebble
- Zeer actief
Biet schreef:Is lang geleden, maar mijn eerste hond kwam eens terug met een konijn en een pakje boter.
Dat is een hint
Izzy vindt misschien van alles maar ze neemt nooit iets mee.

-
Manu
Manu mag niks oppakken van straat, alleen bij een stok zeg ik wel eens dat hij het mag oppakken en mee mag nemen. Een enkele keer kan hij zich echt niet inhouden, dat gaat vaak om een stukje stof. Kun je heel leuk mee schudden.
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Gekke voorwerpen eigenlijk nooit.
Het enige wat ze vinden zijn dode beesten.
Het enige wat ze vinden zijn dode beesten.
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Van alles eigenlijk
Stokken , flesjes , lege verpakkingen, kinder speelgoed , dooie konijnen , skeletten van dooie konijnen , Kenji ooit eens met een gebruikt condoom
, Ziva een bord wat eigenlijk in t bos hoort t hangen maar wat middenin de woonwijk lag
Dichtstbijzijnde bos hier is in Axel en das toch wel n km of 10 verderop
Stokken , flesjes , lege verpakkingen, kinder speelgoed , dooie konijnen , skeletten van dooie konijnen , Kenji ooit eens met een gebruikt condoom
Dichtstbijzijnde bos hier is in Axel en das toch wel n km of 10 verderop
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints