Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik weet het, zal het niet verklappen.
En ik vind hem ook leuk. Gelukkig is hier een derde hond bij wet verboden, dan hoef ik er niet eens over te dromen
Nu denk ik ineens kangal x boxer als ik hem goed bekijk. Van de boxer ben ik haast zeker maar het kan ook een amstaff zijn. Kangal denk ik nu ineens ook op zeker te zien. Geen berghond dus maar een kangal.
Dus mijn gok, kangal x boxer of anders kangal x staff.
Mizzsylver schreef:ik weet hem maar had het niet verwacht en zie het er ook niet echt in behalve op de tweede foto waar hij zo staat.
Mijn eerste ingeving was Leonberger x nog wat
Frolic schreef:Ik weet het, zal het niet verklappen.
En ik vind hem ook leuk. Gelukkig is hier een derde hond bij wet verboden, dan hoef ik er niet eens over te dromen
Leuk dat jullie het niet verklappen !
Bij wet verboden ? Je bedoelt een afspraak tussen jou en je man? Of echt een wet?
Drie is wel een beetje veel hè... En die zwarte is hier ook nog niet eens 5 maanden. Dus een beetje snel achter elkaar... Zucht.
laeken schreef:Nu denk ik ineens kangal x boxer als ik hem goed bekijk. Van de boxer ben ik haast zeker maar het kan ook een amstaff zijn. Kangal denk ik nu ineens ook op zeker te zien. Geen berghond dus maar een kangal.
Dus mijn gok, kangal x boxer of anders kangal x staff.
Mizzsylver schreef:ik weet hem maar had het niet verwacht en zie het er ook niet echt in behalve op de tweede foto waar hij zo staat.
Mijn eerste ingeving was Leonberger x nog wat
Frolic schreef:Ik weet het, zal het niet verklappen.
Leuk dat jullie het niet verklappen !
Bij wet verboden ? Je bedoelt een afspraak tussen jou en je man? Of echt een wet?
Drie is wel een beetje veel hè... En die zwarte is hier ook nog niet eens 5 maanden. Dus een beetje snel achter elkaar... Zucht.
Bij wet tussen mij en mijzelf Mijn man zwicht wel als ik hem lief aankijk, maar ik vind drie te veel. Heb al drie kinderen, eerst die het huis maar eens uit.
Maar hij is wél leuk. Ik ben ook heel benieuwd of 'zij' die een ingredient van deze hebben het zien.
Frolic schreef:Bij wet tussen mij en mijzelf Mijn man zwicht wel als ik hem lief aankijk, maar ik vind drie te veel. Heb al drie kinderen, eerst die het huis maar eens uit.
Ah, eigen wet dus . Hier is het trouwens andersom: manlief is degene met de echte rem, ikzelf wil nog weleens zwichten .
Frolic schreef:
Maar hij is wél leuk. Ik ben ook heel benieuwd of 'zij' die een ingredient van deze hebben het zien.
Ja hè! Ik hoop ook dat 'zij' snel komen... ik wacht vol ongeduld . Ik zou ze graag een pb sturen om ze even naar dit topic te trekken, maar ik geloof dat ik dan wat zou verraden... .
Hij heeft best wel wat weg van een x Hovawart hier in de buurt. Maar die is gekruisd met een Amstaff, en daar lijkt deze dan weer niet zoveel op. Dan gok ik ook op de Kangal of een andere berghond?
Laatst gewijzigd door Lemuria op 06 nov 2014 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Frolic schreef:Bij wet tussen mij en mijzelf Mijn man zwicht wel als ik hem lief aankijk, maar ik vind drie te veel. Heb al drie kinderen, eerst die het huis maar eens uit.
Ah, eigen wet dus . Hier is het trouwens andersom: manlief is degene met de echte rem, ikzelf wil nog weleens zwichten .
Frolic schreef:
Ja hè! Ik hoop ook dat 'zij' snel komen... ik wacht vol ongeduld . Ik zou ze graag een pb sturen om ze even naar dit topic te trekken, maar ik geloof dat ik dan wat zou verraden... .
Jammer ze zijn nog niet geweest. Dan houden we dit topic maar hoog, dan worden ze vanzelf nieuwsgierig.
Zamunda schreef:
Hij is echt leuk hè . En die puppensnoet gaat niet meer weg denk ik: hij is al 4 namelijk .
Echt?! Oh nee, die kruising hier zag er vorig jaar zó uit, toen die een half jaar was. Dus dan zit ik er waarschijnlijk toch falikant naast Maar goed, wanneer krijgen we het te horen?
Zamunda schreef:
Hij is echt leuk hè . En die puppensnoet gaat niet meer weg denk ik: hij is al 4 namelijk .
Echt?! Oh nee, die kruising hier zag er vorig jaar zó uit, toen die een half jaar was. Dus dan zit ik er waarschijnlijk toch falikant naast Maar goed, wanneer krijgen we het te horen?
Uiterlijk vanavond, schikt dat ?
Ik zal het wel in de topictitel zetten als ik het verklap, dan hoeven de mensen die gereageerd (of alleen gekeken) hebben niet steeds te kijken of het er al staat .