En toen had ik het ineens door
Ik moest IN het gras staan ipv op de tegels! Toen ging hij als een speer en was hij helemaal blij dat hij mocht apporteren...

Heeft jullie hond ook zo'n gebruiksaanwijzing?
Moderator: moderatorteam

Mijn hond luistert in sommige situaties als in met een quasi bazige, lage en luide stem roep: "luister naar de baas!!"M@rleen schreef:Heeft jullie hond ook zo'n gebruiksaanwijzing?

Paisley schreef:Mijn hond luistert in sommige situaties als in met een quasi bazige, lage en luide stem roep: "luister naar de baas!!"M@rleen schreef:Heeft jullie hond ook zo'n gebruiksaanwijzing?
![]()
Niet dat ze onder de indruk is, maar dan luistert ze om 1 of andere duistere reden welMisschien vindt ze het gewoon grappig dat ik in het bos mezelf voor lul loop te zetten.
Ja hèPaisley schreef:Klinkt een beetje autistisch haha
Zou dat net zoals het NU van Caro ook de intentie zijn waarmee je het zegt?Elmo/maureen schreef:Als elmo niet reageert op een commando, en ik zeg 'vandaag nog' volgt hij razendsnel het commando op. Het maakt niet uit welk commando het is
Dat is hier met 'Ben je doof?!' En het gekke is, ik heb wel eens wat anders gezegd op dezelfde manier, maar dan reageert hij niet. Als hij stout is en niet stopt is het weer 'Ben je belazerd?' En dan gaan de oren plat en stopt hij meteen.Elmo/maureen schreef:Als elmo niet reageert op een commando, en ik zeg 'vandaag nog' volgt hij razendsnel het commando op. Het maakt niet uit welk commando het is