Ze heeft er nu een die ik jaren geleden besteld heb en deze is op maat gemaakt voor haar. Helaas kan ik niet meer achterhalen waar dat was. Deze muilkorf is echt aan vervanging toe en nu ben ik echt al een tijd aan het zoeken waar ze (het liefst in NL) een muilkorf op maat maken.
En zoals ik al gezegd had, ik kan echt niet zoeken
Dus weet iemand waar ze muilkorven op maat maken? Het liefst leer of metaal.
Liefst dus in NL, maar als dat niet mogelijk is dan ook elders. De site die hieronder staat gaat h'm niet worden, ik heb ze gebeld en zij vinden het te lastig.
Erg raar om over een Rottweiler te zeggen, maar ze zou denk ik beter een muilkorf van een, bv, Greyhound passen dan van haar eigen ras. Alleen de Greyhound heeft weer een smallere kop. Snappen jullie het nog
Dus help
Ik wil wat bestellen op deze site, een op mat gemaakte muilkorf voor Amy, maar ik ken deze site niet. Meestal bestel ik bij de voor mij bekende sites, maar daar staan alleen muilkorven op die niet speciaal gemaakt worden.
Ik kwam deze site tegen http://www.fordogtrainers.eu/" onclick="window.open(this.href);return false; maar ik vind het een beetje vaag overkomen. Ik zie niets over bezorging, dus ook niet over hoelang het duurt voor het bezorgd wordt. En ergens las ik dat het gemaakt werd in Egypte?
Iemand toevallig wel eens iets besteld daar?