Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Marion. schreef:Ah, ik zou graag willen. Mijn voormalige thuishaven (nee, niet bij de haven hoor, wij woonden óp Scheveningen). Ik ga gewoon genieten van de foto's
Werk zou ik mogelijk kunnen verzetten als het vrijdag zou zijn.
Ik vergeet ook echt altijd te kijken bij zoiets bij het formaat honden die mee gaan.
Als jullie een klein terroristje mee willen op de wandeling willen wij op vrijdag mogelijk o.v.b mee.
Als jullie je honden niet los willen laten bij zo'n ding of niet kunnen omdat ze gewoon echt te lomp zijn dan blijven wij thuis.
Laatst gewijzigd door Chihuahua-paws op 24 okt 2014 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
toots schreef:Werk zou ik mogelijk kunnen verzetten als het vrijdag zou zijn.
Ik vergeet ook echt altijd te kijken bij zoiets bij het formaat honden die mee gaan.
Als jullie een klein terroristje mee willen op de wandeling willen wij op vrijdag mogelijk o.v.b mee.
Als jullie je honden niet los willen laten bij zo'n ding of niet kunnen omdat ze gewoon echt te lomp zijn dan blijven wij thuis.
Zara is niet zo lomp en kan ook met kleine hondjes leuk spelen, als Toots wil spelen natuurlijk En zo niet gaat ze al snel haar eigen gangetje. Heb zoiezo flexiriem mee mocht het niet lukken samen:)
toots schreef:Werk zou ik mogelijk kunnen verzetten als het vrijdag zou zijn.
Zara is niet zo lomp en kan ook met kleine hondjes leuk spelen, als Toots wil spelen natuurlijk En zo niet gaat ze al snel haar eigen gangetje. Heb zoiezo flexiriem mee mocht het niet lukken samen:)
Ik ben wel benieuwd naar Toots en Jannes
Toots gaat gewoon meestal zijn gangetje. En wil wel snuffelen enzo echt spelen doet hij echter alleen met mij of baasje, een heel enkel keertje wil hij wel met hondjes gewoon een sprintje trekken. Als het hem echt tegen zit snauwd hij ook en bijt van zich af ''niet echt bijten maar zo van blijf van me af keffen'' het kan echter voorkomen dat een hond er niet van onder de indruk is of dat ze hem te leuk vinden en dan hem op gaan jagen ''het is nou eenmaal een apart klein ding'' Maar eigenlijk gaat het altijd goed. Maar als iemand weet dat de hond niet goed gaat met kleintjes dan kunnen we daar natuurlijk beter rekening mee houden
Eefsel schreef:Ik denk dat ik Jannes sowieso vasthoud En dan kunnen we kijken hoe Toots en Jannes elkaar vinden
Toots heeft iets met groot. Hij is hier letterlijk verlieft geweest volgens mij op een Duitse dog ''reu'' die is er helaas niet meer. Er loopt ook een teef van dat ras en die ziet hij dan weer niet staan
Marion. schreef:Ah, ik zou graag willen. Mijn voormalige thuishaven (nee, niet bij de haven hoor, wij woonden óp Scheveningen). Ik ga gewoon genieten van de foto's
Heb je iets anders te doen die dag?
Ja. Werken
Oh dat is stom haha de vrijdag ook?
Ja, zes dagen in de week. En de zevende is voor verjaardagen en mantelzorg.
Ik was zeker van plan mee te gaan, maar... Bleek dus dat ik al had afgesproken met een vriendin... Dus als mn hoofd niet vastzat zou ik doe ook vergeten
Evelien en Joep Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Eefsel schreef: Ik was zeker van plan mee te gaan, maar... Bleek dus dat ik al had afgesproken met een vriendin... Dus als mn hoofd niet vastzat zou ik doe ook vergeten