Wie gaat?
Ik komend jaar eindelijk! Chuck heeft zich gekwalificeerd, dus zelfs met een eigen hond

Moderator: moderatorteam
Het verblijf in een hotel of zo niet zoveel, maar de show wel (nee, niet de toegang!) als je niet stevig in je schoenen staat. Er is zo ontzettend veel leuks en moois te koop! Suzanne pakt het handig aan met dat extra koffertje.Eilfy schreef:Uit nieuwsgierigheid: wat kost een weekendje crufts ongeveer?
oh?LongFields schreef:Ja, ik ga, als toeschouwer dit keer. In 2007 ben ik met Nozem geweest en werd zij beste teef, daarna niet meer gegaan.
Ik ga met vrienden, lekker van donderdag t/m zaterdag. Vlucht en hotel zijn al geboekt. Denk dat we veel bij de agility arena te vinden zullen zijn, en als het goed is ga ik LongFields Pure Zen daar aanmoedigen want die heeft zich gekwalificeerd en zijn eigenaren gingen alles in het werk stellen om er heen te kunnen gaan.
Natuurlijk gaat er ook geshopt worden, we nemen 1 koffer vrachtbagage mee met zijn drietjes en ik vermoed dat die voller mee teruggaat dan dat hij heen zal gaan.
Ja dat je er waanzinnig kan shoppen had ik al begrepenmarian* schreef:Het verblijf in een hotel of zo niet zoveel, maar de show wel (nee, niet de toegang!) als je niet stevig in je schoenen staat. Er is zo ontzettend veel leuks en moois te koop! Suzanne pakt het handig aan met dat extra koffertje.Eilfy schreef:Uit nieuwsgierigheid: wat kost een weekendje crufts ongeveer?
Altijd weer te veelEilfy schreef:Uit nieuwsgierigheid: wat kost een weekendje crufts ongeveer?
Wij konden geen echt goedkoop hotel meer krijgen een beetje in de buurt. Veel hotels rekenen een evenemententariefmarian* schreef:Het verblijf in een hotel of zo niet zoveel, maar de show wel (nee, niet de toegang!) als je niet stevig in je schoenen staat. Er is zo ontzettend veel leuks en moois te koop! Suzanne pakt het handig aan met dat extra koffertje.Eilfy schreef:Uit nieuwsgierigheid: wat kost een weekendje crufts ongeveer?
Dan ben je net een Japanner die Europa in een week doet.ZorroMax schreef:Je kan ook nog één dag gaan. Een vroege vlucht boeken (7 of 8 uur) naar Birmingham, dan kom je om dezelfde tijd aan. Het vliegveld ligt op 10 minuten met het treintje van het NEC. Wel even goed kijken of je het juiste vliegveld hebt....
En dan 's avonds weer terug. Je bent wel kapot!
Wij zijn ongeer 300 euro per persoon kwijt voor vlucht en hotelkamer voor 2 nachten. Als je nu boekt ben je naast de 200 euro voor de vlucht zeker 80/100 euro per nacht kwijt voor hotel in de buurt. Vermoed alleen dat alle hotels bij het NEC al vol zitten.grover schreef:Wat mij probleem is is die vlucht, die krijg ik namelijk alleen voor dik 200 euro en dat gaat me echt iets te ver voor "een dagje" :+
Half uurtje en stelt echt totaaaaal niks voor!nathalie schreef:Ik ga met de auto. Ik denk met de tunnel, maar daar moet ik nog even heel erg veel lef voor vinden.. Hoe lang zit je onder de zee?
Ik ben destijds ook met de treintunnel gegaan, vond dat ideaal, prima geregeld en geen stress van alleen achter hoeven blijven van de hond. Zou het zo weer op deze manier doen als ik met een hond die kant uit zou gaan.Irisz schreef:Half uurtje en stelt echt totaaaaal niks voor!nathalie schreef:Ik ga met de auto. Ik denk met de tunnel, maar daar moet ik nog even heel erg veel lef voor vinden.. Hoe lang zit je onder de zee?
Het inschrijven valt heel erg mee, je moet eerst een "authorisation to compete" formulier invullen en opsturen, en de kosten ervoor (weet niet uit mijn hoofd hoeveel dat was, maar volgens mij een heel klein bedrag destijds), dan krijg je van de Kennel Club een nummer toegewezen (ATC of iets dergelijks geloof ik dat het heet?), en met dat nummer kun je online inschrijven voor de show zelf. De klasse-indeling is volgens mij wat ingewikkelder dan in Nederland, maar er is vast wel iemand die vaker in Engeland geshowd heeft (Irisz misschien) die je daarmee zou kunnen helpen.Brigitte schreef:Ik zou graag met Sjon willen maar doe het toch niet, snap niets van het inschrijven en rijden met de auto in Engeland zie ik ook niet zitten. Raak er nu al in de stress van dus dsn maar niet.