Wat een lieverdje, ik ben echt helemaal verkocht, ik hou zo zo zo zo veel van haar
Ze is gék op alle mensen, en op alle grote honden. Kleine hondjes vindt ze ook wel leuk, maar ze weet niet zo goed wat ze daarmee moet, want stoeien gaat niet.
In het park heeft ze altijd heel veel interesse in de baasjes van alle honden die ze tegenkomt.
Vandaag ook, ze ziet een jongen met hond lopen op een afstandje, ik zei 'nee' 'kom maar mee' en ze liep mee.
Ze twijfelde nog een keer, en keek om. Ze bleef staan. Ik zei 'nou ga maar even kijken dan'.
Ze rende en rende en ik dacht nou die gaat lekker spelen, nee .... rent ze keihard langs die hond zo richting die jongen om een aai en een beetje aandacht. Die jongen was nml veel interessanter dan zijn hond
Ze maakt me elke dag aan het lachen, ze is een clowntje en zo lief en zacht van karakter.
Ik heb nog geen moment spijt gehad dat ze in ons leven is gekomen, integendeel, ik ga elke dag meer van haar houden.
Zij is perfect, zij is mijn meisje en ze past bij mij.
Mijn nichtje Celine heeft haar uitgezocht tussen alle pups, zij had meteen door dat deze pup rustig was.
Nadat Celine riep naar mij: 'deze wil ik, deze is lief' heb ik alle pups bekeken en hun gedrag geobserveerd, en inderdaad, Celine had gelijk, deze moest het worden!
En wat een goede keuze, wat een heerlijk hondje!
Celine is heel erg trots op 'haar' pup, en die twee samen zijn echt heel bijzonder.
De pup heeft respect voor mijn nichtje, en andersom geldt dit ook. Zij houden ook heel erg veel van elkaar.