Bertus

Zijn er meer mensen op het forum met een spinone italiano?
Moderator: moderatorteam
Ja ken je haar ook?*Esther schreef:Oh,geweldig! Mijn Delphi is helaas maar acht geworden maar zo'n hond krijg je maar eens in je leven. Komt Bertus bij Annette vandaan?
Denk het ookNanna schreef:Ik schat dat zo'n hond speuren en/of een jachtcursus vele malen leuker vindtMagdalena1905 schreef:Ik begin volgende week met de puppycursus ,ga dan daarmee door tot ik merk dat Bertus of ik het niet leuk meer vinden ....daarna wil gaan speuren denk ik lijkt me ook heel leuk .
Heb dat nog nooit gedaan met de honden die ik gehad heb ...
Behendigheid deed ik met mijn cocker geen idee of een spinone dat ook kan of dat hij daar te log voor is ...
Of veldwerk dat is waar ze voor gefokt zijn. Je kan ze geen groter plezier doen dan mee het veld in.Nanna schreef:Ik schat dat zo'n hond speuren en/of een jachtcursus vele malen leuker vindtMagdalena1905 schreef:Ik begin volgende week met de puppycursus ,ga dan daarmee door tot ik merk dat Bertus of ik het niet leuk meer vinden ....daarna wil gaan speuren denk ik lijkt me ook heel leuk .
Heb dat nog nooit gedaan met de honden die ik gehad heb ...
Behendigheid deed ik met mijn cocker geen idee of een spinone dat ook kan of dat hij daar te log voor is ...