Moderator: moderatorteam
Ja dat lijkt er wel op.Marjoleine schreef:Is ie nou gecoupeerd?
Nou, dat vraag ik me af, die vachten zijn langer. Ik heb er althans een paar in handen gehad en die hadden langere vachten.Madelief schreef:Nou. Beauceron zou zo maar kunnen denk ik.
En voor mij lijken het rozenoortjes, maar ze kunnen natuurlijk ook wel kort afgesneden zijn.
Arlequin beauceron met nog wat. En ze zijn er hoor, in Roemenië....beaucerons.
Andere opties zijn andere honden met merle er in.
Het kan dus net zo goed een korthaar merle collie x duitse herder zijn.
Hond zit in een te klein/laag hok. Zal zeker meespelen. Plus het gebrek aan bespiering natuurlijk.Apple schreef: Ik vind m wel erg vreemd staan overigens. Niet helemaal fris
Die zouden ook flinke vachten krijgen waarschijnlijk. Beaucerons zijn stokharig en hebben veel meer vacht dan het soms lijkt. Alhoewel er ook echt heel kortharige beaucerons zijn met meer doberman-achtige vacht. Trouwens kan dat ook....een merle x doberman.Marjoleine schreef:Nou, dat vraag ik me af, die vachten zijn langer. Ik heb er althans een paar in handen gehad en die hadden langere vachten.Madelief schreef:Nou. Beauceron zou zo maar kunnen denk ik.
En voor mij lijken het rozenoortjes, maar ze kunnen natuurlijk ook wel kort afgesneden zijn.
Arlequin beauceron met nog wat. En ze zijn er hoor, in Roemenië....beaucerons.
Andere opties zijn andere honden met merle er in.
Het kan dus net zo goed een korthaar merle collie x duitse herder zijn.
Ik moest ook aan Beauceron denken trouwens.
Hij heeft behoorlijk wat kniehoeking maar dat past niet bij de rest van het geheel. Apart. Beauceron met Duitser zou ook nog kunnen.
Nee, hoeft niet hoor. Ook in stamboomnesten worden regelmatig beaucerons zonder hubertusklauwen geboren, dus dan kan dat in een kruising zeker.LongFields schreef:Als er Beauceron in deze kruising zou zitten, zou je dan geen (dubbele) hubertusklauwen aan de achterpoten verwachten?
Ik vind het, zeker op de recente foto die net geplaatst is, wel een mooie hond om te zien.
SimoneV schreef:Heb je ook een link naar een website van de stichting of het asiel waar Zuza verblijft?
Denk jij dat een hond die in een te klein hok zit en weinig beweging krijgt lekker en soepel kan lopen? Ik vind het niet zo raar hoor, dat de achterhand niet formidabel isbouvierpoedel schreef:Vind die achterhand en het lopen nu niet echt formidabel en gaan gelijk vraagtekens op.
Ik vind het ook een mooie hondlaeken schreef:Ik vind het een hele mooie hond. Echt een hond die je met wat liefde, aandacht en goed voer in een wonderschoon wezen kan veranderen. Mooie kop, mooie oren, mooie bouw en op dat merle na ook een mooie kleur. Die tan en dat merle gecombineerd maken veel goed.
Echt een plaatje op deze foto!![]()
![]()
Sperciebonen of doppertjes.?Dinos schreef:Leuke hond met een open blik .
Erwten die kan je sneller oogstenbouvierpoedel schreef:Sperciebonen of doppertjes.?Dinos schreef:Leuke hond met een open blik .