Moderator: moderatorteam

Marjoleine schreef:Wat is die eerste nou voor vaag model?

Ja, ik vind 'm leuk!M@scha schreef:Marjoleine schreef:Wat is die eerste nou voor vaag model?
die is voor erbijzo'n klein, zacht gezelschapshondje om te verwennen
kijk, ze kan ook staan:

lieke schreef:Neem je ze nu alledrie?

Hier sluit ik mij bij aanAdjani & Tyson schreef:ohhhhh die 1e

Cayuga is mijn eerste echte knuffelhond, en nu snap ik helemaal wat je bedoelt. Ik zeg wel eens, als hij me open zou kunnen ritsen en letterlijk in mij kruipen, zou hij het doenM@scha schreef:want ik kan niet zonder knuffelhond. ik mis dat echt heel erg. sam doet aan contactliggen, maar niet aan knuffelen en ik MOET een knuffelhond hebben. je weet wel zoeen die in je wil kruipen 's avonds![]()
Miranda schreef:Cayuga is mijn eerste echte knuffelhond, en nu snap ik helemaal wat je bedoelt. Ik zeg wel eens, als hij me open zou kunnen ritsen en letterlijk in mij kruipen, zou hij het doenM@scha schreef:want ik kan niet zonder knuffelhond. ik mis dat echt heel erg. sam doet aan contactliggen, maar niet aan knuffelen en ik MOET een knuffelhond hebben. je weet wel zoeen die in je wil kruipen 's avonds![]()

Inge O schreef:ik heb één echte knuffelhond (crunch) en 4 halfjes (attack, sette, relax en kwastje) en zou inderdaad niet zonder kunnen, komt niet goed.
mascha, jij bent wel masochistisch, zo de hele tijd zitten kwijlen op hondjes die je (nog niet) mag.

Inge O schreef:dubbel masochistisch dusM@scha schreef:Inge O schreef:ik heb één echte knuffelhond (crunch) en 4 halfjes (attack, sette, relax en kwastje) en zou inderdaad niet zonder kunnen, komt niet goed.
mascha, jij bent wel masochistisch, zo de hele tijd zitten kwijlen op hondjes die je (nog niet) mag.
je vergeet het stukje schuldig voelen omdat ik naar honden kijk terwijl sam nog prinsheerlijk op de bank ligt.