Iemand wel eens zo'n bultje gezien? Ik zat net te kijken op Google, maar daar kom ik ze niet tegen bij afbeeldingen

Moderator: moderatorteam

Sanne!! schreef:Hij weet niet wat het is maar het is vaak wel uitgezaaid?
Hoe kan hij dat nou zeggen.
Ik zou zeggen als je zekerheid wil laat je een rofo maken en als het niet uitgezaaid is laat je het eventueel weghalen onder plaatselijke verdoving. Zo groot zijn ze nou ook weer niet.
En als je ze toch niet weg wilt halen zou ik ook geen biopt doen want dat is dan toch alleen maar geld uitgeven voor iets waar je niks aan hebt.
En was dat ook zwart, hard en los in zijn huid?alm@ schreef:Mijn ouwe russelltje had ook van die wratjes/tumortjes. Ik heb daar nooit wat aan laten doen.
Geen idee meer. Ik ontdekte dat toen hij een jaar of 11 á 12 was en hij is twintig geworden. Hij had er meerdere en sommigen werden ook groter. Maar hij heeft er nooit last van gehad. Het zag er in elk geval precies zo uit zoals op jouw foto.Demi schreef:En was dat ook zwart, hard en los in zijn huid?alm@ schreef:Mijn ouwe russelltje had ook van die wratjes/tumortjes. Ik heb daar nooit wat aan laten doen.