"heidiiiiiiii ik heb nog 1 plek over in de wagen maar geen opvanggezinnen, kun jij eentje helpen"
Je zegt" ja natuurlijk neem mee "en er komt een verschrikkelijk leuk stuiterbal je leven in.
Kruising? geen idee, stafford? boxer? teckel? al sla je me dood maar ze kwam binnen lebberde
gelijk mijn oren eraf, denderde met Leo door de tuin heen, beledigde opa ollie en smeet donna van de bank.
Kortom welkom stuiterende Mona.
Paste zich in een dag aan, zindelijk, lief, spontaan,blafte niet als ik moest werken, begroete iedereen met een lach zowat.
En ik dacht nog ach die is nog lang niet weg want tis een raar model.
Gisteren telefoon...na 3 weken...of ik een huisbezoek wilde doen in Drachten voor Mona.
Leuk gezin, en Mona kwam binnen begroete de kat en plofte bij de man des huizes op schoot.
Ze was thuis.....en vandaag is de dag dat ik dr los moet laten, mijn moontje danootje mijn vrolijkerd
mijn kleine knuffelbeer, en ja hoor ik weet waar ik het voor doe, en ik wil geen 4 honden en er zijn nog veeeeeeeel meer die een
plekje zoeken en en en en en en .....
Maar verdikkie ik ga dr zo vreselijk missen, dag monieee heb een goed leven wijffie!!!

.