Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Onze Hummel is er weer

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Mary O
Actief
Mijn ras(sen): X herdertje Dana, X teckel Joep, Spanjaard Santos, Roemeentje Vera
Aantal honden: 4

Onze Hummel is er weer

Ongelezen bericht door Mary O »

Drie weken geleden hebben we geprobeerd om Hummel op andere medicijnen te zetten. De oude werd afgebouwd en de nieuwe toegevoegd. Na een week begon ze wat te veranderen, ze werd wat slomer. Na twee weken ging ze hard achteruit. Sloom, lusteloos, diep slapen, niet te motiveren om te wandelen enz. enz.
Afgelopen vrijdag besloten om haar gewoon weer op de oude medicatie te zetten en per uur zag je haar weer opknappen.

En nu hebben we weer onze Hummel terug :I: Ze heeft weer zin in wandelen en ze is weer ondeugend. Heerlijk zoals ze net wat uit de prullenbak pikte, waarvan ze heel goed weet dat het niet mag. En dan rondlopen met een prop papier in haar bekkie en maar kijken wanneer je er iets van zegt. :mrgreen: Toen ik er niets van zei, kreeg ik een por onder mijn arm om mij toch maar even bewust te maken dat ze iets deed wat niet mocht. :LOL:

Het is heerlijk om haar weer zo te zien.
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Re: Onze Hummel is er weer

Ongelezen bericht door Valerie »

Gelukkig dat ze weer de oude is :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”