Indy heeft de laatste tijd heel veel jeuk. Behalve als ze afgeleid is, als ze bezig is, als ze de katten ziet. Dan heeft ze nergens last van. Ik heb dus ook wel een beetje het idee dat het een gewoonte is. Plus dat de huid geïrriteerd wordt door krabben en dat weer de vicieuze cirkel gaat vormen.
Heb al contact gehad met de da. Shampoo gehad. Dat helpt een paar dagen en dan begint het weer. Nu moet ik dat een aantal keren per week gebruiken. Dat is afgelopen week doordat we op vakantie waren en zij mee was niet van gekomen. Morgen gaat ze weer in de sop.
Nu wil ik met alle liefde weer naar de da natuurlijk. Maar ik wil even geen pillen ofzo in haar. Ze heeft met haar poot al 2 kuren erop zitten, plus een behoorlijke tijd pijnstilling.
En net een kuur voor kennelhoest.
Volgens de da assistente zou de jeuk een reactie kunnen zijn op de afgelopen tijd. Conditie en afweer wat minder geworden is door het ongeluk. Kan ik ook wel plaatsen. Heel zo'n lijfje is van de kook.
Maar mijn vraag. Heeft iemand ervaring met een natuurlijk middel tegen jeuk?
Zit al te denken om morgen Tannetje Koning te bellen. Van de groene os kan ik niet echt iets vinden.
Wie of wie heeft de tip?
Leon opperde al om in zout water te gaan zwemmen. Op zich is dat altijd goed natuurlijk. Maar daarna dan wel afspoelen denk ik.