Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pup pardon Phoenix Grote meid aan het worden

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Dinos

Pup pardon Phoenix Grote meid aan het worden

Ongelezen bericht door Dinos »

Onze Phoenix is echt al een flinke meid aan het worden 15 weken en vol met streken.
Zo goed als droog en binnen de roedel wie doet mij wat.
Ze krijgt wel correctie van Luna maar lijkt dat toch niet altijd te begrijpen, wij grijpen dan wel in net als het spelen met Tommy als die aangeeft hoooo zorgen we voor rust.
Bij Dinos is dit anders en die laat veel over zich heen komen (geduld) ondanks dat hij nu niet lekker in zijn vel zit.
Als hij b.v staat te drinken en spring in het veld loopt door bak heen en dringt voor draait hij om en komt later terug.
Als hij het echt teveel vindt diepe brom of uiteindelijk zware blaf en dan taait ze wel af.
Wij hoeven Dinos zijn boontjes niet te doppen want dat kan hij heel goed zelf.
We vragen ons alleen af hoe lang zou een pup pardon gelden.
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Pup pardon Phoenix Grote meid aan het worden

Ongelezen bericht door Tineke »

Wij hebben bij Abra nooit zelf hoeven ingrijpen , de honden wisten haar zelf echt wel duidelijk te maken waar hun grens lag, ook Micron die overigens wel gewoon ondanks het verschil in grootte met haar speelt.
Als ze echt over de grenzen van de honden heen gaat zou ik wel ingrijpen om ze daar tegen te beschermen indien ze dat zelf niet doen of kunnen.

Wanneer dat puppenkrediet ophoud ,tja dat ligt er maar net aan.
Abra kan nu nog een potje breken bij Rio al weet ze dondersgoed waar de grens ligt, iets wat ze ook weet van de andere.
Ze zoekt die grens ook niet echt op dus in dat opzicht valt er weinig aan te sturen door ons.
Ik denk dat je daar ook niet echt een termijn aan kunt plakken omdat het in ieder roedel anders zal gaan en het aan de samenstelling daarvan zal liggen.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Dinos

Re: Pup pardon Phoenix Grote meid aan het worden

Ongelezen bericht door Dinos »

Tineke schreef:Wij hebben bij Abra nooit zelf hoeven ingrijpen , de honden wisten haar zelf echt wel duidelijk te maken waar hun grens lag, ook Micron die overigens wel gewoon ondanks het verschil in grootte met haar speelt.
Als ze echt over de grenzen van de honden heen gaat zou ik wel ingrijpen om ze daar tegen te beschermen indien ze dat zelf niet doen of kunnen.

Wanneer dat puppenkrediet ophoud ,tja dat ligt er maar net aan.
Abra kan nu nog een potje breken bij Rio al weet ze dondersgoed waar de grens ligt, iets wat ze ook weet van de andere.
Ze zoekt die grens ook niet echt op dus in dat opzicht valt er weinig aan te sturen door ons.
Ik denk dat je daar ook niet echt een termijn aan kunt plakken omdat het in ieder roedel anders zal gaan en het aan de samenstelling daarvan zal liggen.
Dan zal het nog wel even duren schat ik in Luna en tommy(souarez) zijn zelf niet zo heel zeker en Dinos heeft een engelen geduld.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”