Meet Finn! Finn is een (geschat) 4 jarig mannetje uit Roemenië. Inge (_Inge_) heeft me op hem gewezen en na de adoptieprocedure mocht ik hem gisteren in Groningen ophalen bij zijn opvanggezin. In de auto heeft hij heerlijk 2 uur op de schoot van een vriendin liggen slapen. Eenmaal thuis heeft hij rustig huis en tuin verkend en toen was het tijd voor een dutje. Daarna nog wat spelen en eten en toen kwamen mijn huisgenootjes ook thuis. Die werden allemaal even vriendelijk begroet. Toen nog een avondwandeling wat ook prima ging en daarna naar bed. Hij slaapt op mijn kamer en heeft de hele nacht keurig naast mn bed op zn kussen gelegen. Wel af en toe even tegen mn bed gestaan, maar na een beetje geaai ging hij snel weer verder met slapen. De wandeling vanmorgen ging ook weer keurig, de eendjes in de vijver waren heel interessant en familie zwaan ook, maar daar zijn we maar met een grote boog omheen gegaan. Inmiddels ligt hij lekker op de bank met de poten in de lucht en af en toe worden de speeltjes aangesleept. Volgens mij heeft hij het wel naar zijn zin
We gaan nu hard oefenen aan de basis commando's, maar vooral ook aan zn nieuwe naam. Hij is nog wat bang van het tuigje, maar met veel leuke ervaringen hoop ik dat dat ook snel beter zal gaan.
Maar nu wat foto's
In Roemenië

Bij zijn opvangadres

Hier thuis (beroerde telefoonkwaliteit)