Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Prachtige foto's.
Die sculpturen zijn ware kunstobjecten. Het valt niet om. Is dat speciaal geprepareerde zand? Ho lang blijft dat zo staan?
Winschoten is erg ver voor mij. Lijkt me wel leuk om dat eens in het echt te zien.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Wolfsblut schreef:Prachtige foto's.
Die sculpturen zijn ware kunstobjecten. Het valt niet om. Is dat speciaal geprepareerde zand? Ho lang blijft dat zo staan?
Winschoten is erg ver voor mij. Lijkt me wel leuk om dat eens in het echt te zien.
Helaas kan ik je niet helpen met je vragen. Misschien google?
Misschien kijken of er zoiets in je buurt gemaakt wordt. Weet niet waar je woont?
Cos schreef:Wij zijn ook geweest erg leuk. Zuidlaren heeft ze ook maar dan binnen!
Hoeveel staan daar dan?
De grote hal vol dus aardig wat!
Waaien en regenen zelfs een flinke storm hebben ze overleefd ze werken ze wel weer bij hoor als iets stuk gaat dus geen jammer helaas dat zal geen toeristen meer trekken he ! hahaha
'Anybody who doesn't know what soap tastes like, Never washed a dog.'
Nanna schreef:Prachtig zeg, dat vind ik nou echt kunst.
Hoe doen ze dat als het gaat waaien en regenen?
Tijdens het bouwen werken ze gewoon door, als het klaar is kunnen bijna al die dingen windkracht 7 hebben. Regen is geen probleem, het zand neemt dat op en het verdampt weer als het warmer wordt. Bij echt harde regen komen er hooguit deukjes in. Zwakke stukken zullen daar wel wat meer problemen hebben denk ik.
Het stond overigens op een vragenlijst die bij die dingen hing, ik neem aan dat dat klopt.
Wolfsblut schreef:Prachtige foto's.
Helaas kan ik je niet helpen met je vragen. Misschien google?
Misschien kijken of er zoiets in je buurt gemaakt wordt. Weet niet waar je woont?
Ik woon in Limburg. In Brunssum op de hei ben ik zoiets moois nog niet tegen gekomen.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.