Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Het optische effect van de cilinders in je bril valt me op en het feit dat het lijkt alsof je in de douche bent gaan staan voor een selfie , maar verder valt me niks op.
Ilupa schreef:Het optische effect van de cilinders in je bril valt me op en het feit dat het lijkt alsof je in de douche bent gaan staan voor een selfie , maar verder valt me niks op.
deugenietje schreef:Nee ik vind dat ik bet mysterisch kijk
Mysterieus bedoel je?
Dat was mij ook niet op gevallen. Selfies zijn meestal leuker als er naast jezelf nog iets anders leuks te zien is. In jouw plaats zou ik eens buiten een selfie trekken met enkele van de dieren erbij bijvoorbeeld. Oeh! Of met de de begeleiding! Die wil ik ook wel eens zien.
Mysterieus bedoel je?
Dat was mij ook niet op gevallen. Selfies zijn meestal leuker als er naast jezelf nog iets anders leuks te zien is. In jouw plaats zou ik eens buiten een selfie trekken met enkele van de dieren erbij bijvoorbeeld. Oeh! Of met de de begeleiding! Die wil ik ook wel eens zien.
Nee Mysterisch is een kruising tussen mysterieus en hysterisch!
Mysterieus bedoel je?
Nee Mysterisch is een kruising tussen mysterieus en hysterisch!