Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hondenzwembad

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

beatje

hondenzwembad

Ongelezen bericht door beatje »

Heeft er iemand het hondezwembad van de zooplus?Is dat een beetje kwaliteit voor een duitse herder?
De action schelp is veels te klein,daarvoor heb ik teveel hond.Nu zag ik bij de zooplus zo'n zwembad van 1.80 dus ik dacht qua groote is dat ideaal,maar ik vrees zo voor die dikke nagels.
Angelique.

Re: hondenzwembad

Ongelezen bericht door Angelique. »

Wij hebben hem gehad, althans volgens mij is het dezelfde die van ons was rood en ik meen van doggypool, ik zou hem niet meer kopen, hij was binnen de kortste keren stuk :roll:

wij hebben nu al voor de derde zomer op rij deze staan voor het samen zwemmen (intex 360 doorsnee, 80 hoog)
Afbeelding

En als ze alleen zwemmen (kunnen ze dus de hele dag wanneer ze willen) heb ik deze (ook intex ik meen uit mijn hoofd, 120 lang en 50 hoog)
Afbeelding

En in beide baden word wat afgeragd soms :schrik: maar ze zijn nog steeds heel :E:
cornelia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cornelia »

O dat ziet er leuk uit. Ik zou zo graag met onze hond gaan zwemmen. Hij komt wel in water maar hij durft niet zo goed met de poten van de grond en ik heb nog geen rustig watertje gevonden. Wat een geweldige foto's.
Afbeelding
beatje

Denk dat die husky's toch net zulke scherpe nagels hebben als duitsers.Dus ga ik mischien daar maar naar kijken.
Ik had nog een slechte ervaring gehoord,maar dacht dat kan toeval zijn.Maar om 49 euro in de vuilbak te gooien vind ik ook wat veel.

Leuke foto's trouwens ,en veel lol :lol1:
Angelique.

Ja ik denk idd dat die nagels niet onderdoen voor elkaar, misschien is deze net wat anders als die ik had hoor, ik weet het merk niet meer :ugh:

Maar deze "buizenbaden" worden hier echt flink afgeragd soms wel met 6 tegelijk erin en ze overleven al 3 zomers :ok:
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Wij hebben ook een grote stevige van intex.
Ze doen er erg lomp in en Jones klauterd erin en eruit omdat hij nog niet zo hoog kan springen, gaat prima.
Afbeelding
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
beatje

O die is ook gaaf samantha.Wat kost zo'n bad eigenlijk,als ik zo onbescheiden mag zijn.
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Ik heb er geloof ik 100 euro ofzo voor betaald.
Maar hij geeft dus al 3 jaar groot plezier.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Angelique.

Die grote van mij was ik meen rond de 170 en die andere net iets boven de 100 geloof ik maar net wat samantha zegt al 3 zomers veel plezier van dus elk dubbeltje waard wat mij betreft :cheer: :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”