Even geleden en topic geopend omdat ik een ''probleempje'' had met een 15 weken ouden pup die plasjes en poepjes doet in haar bench nadat ik haar uitgelaten had.
Jullie hebben hier goed op gereageerd en mij tips gegeven waar ik aan de slag mee ben gegaan , onder andere :
Langer lopen bij de laatste wandeling om haar darmpjes goed op gang te laten komen wat de kans groter zou maken dat ze een poepje zou doen.
Op een Later tijdstip voeren ''9 uur 16uur 22 uur''
1 keer snachts eruit ''rond 3uur''
Nu heb ik deze dingen opgevolgd maar ondervind nog steeds hetzelfde probleem , Ja ze is pas 15 weken oud en heeft haar poepertje en plassertje nog niet onder controle maar wat ik zo vreemd vind is dat ze het steeds doet NADAT ik haar uitgelaten heb.
Na de laatste wandeling rond 22.30 ''alleen geplast'' hebben wij haar in de bench gedaan , rond 1.00 ben ik eruit gegaan om even te spieken en wat zie ik ....
Rond 4 uur toch maar weer eruit gegaan en toen netjes buiten geplast en gepoept.
De tips tot zo ver hebben eigelijk weinig invloed gehad , ik denk zelfs dat later voeren juist meer poepjes veroorzaakt in de nacht uurtjes ?
Iemand nog andere gedachten die hij/zei met mij wilt delen