Jones heeft het zelf bedacht en uitgevoerd, het duurde alleen even voor zijn domme vrouwtje het doorhad
Als ik pure aanlijnwandelingen doe loop ik apart omdat ik wel wil dat ze goed kunnen plassen en niet elkaar over de kop heenzeiken.
Ik ga dan altijd eerst met Macho en Jack en daarna met Jones.
Gisteren liep ik toevallig met Jones dezelfde ronde als met Macho en Jack daarvoor en het viel me op dat Jones constant met zijn neus op de grond liep dus ik had zoiets van: wat ruikt hij nou toch, loop eens even normaal!
Gisteravond deed hij het weer en nu viel bij mij het kwartje en zag ik dat hij precies op het spoor liep waar ik even daarvoor met Macho en Jack had gelopen.
Ik gaf hem wat langer lijn om eens te kijken wat hij deed en daar ging hij, precies het spoor volgen wat ik daarvoor gelopen had, zonder mijn bemoeienis heeft hij het tot aan huis uitgelopen (en het was een andere route dan die van de ochtend).
Net ging ik weer een aanlijnwandeling doen dus nu heb ik even onthouden waar ik precies ben overgestoken met Macho en Jack om Jones te testen.
Daarna met Jones eruit en die begon gelijk weer het spoor te volgen.
Op een gegeven moment ben ik met hem op een ander punt overgestoken en dat vond hij niet grappig, hij was het spoor kwijt
Een stukje verder kwamen we op het punt waar ik met Macho en Jack overgestoken was en hij had get spoor gelijk weer te pakken.
Ik heb geen idee of hij mijn spoor of die van de honden volgt maar ik vind het wel leuk dat hij dit zo uit zichzelf is gaan doen, hij vindt het ook echt geweldig om te doen
Nadeel is dat ik uiteindelijk 3 rondes moet lopen want hij verlaat het spoor geen seconde dus tegen de tijd dat we weer thuis zijn moet hij zijn behoeften nog doen