Jeetje, ik zat zo te glunderen op mijn fiets dat een wandelaar die ik later tegenkwam mij begroette met: zo, jij hebt er zin in vandaag
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Trots op mijn grote Vriend
Moderator: moderatorteam
-
Frolic
Trots op mijn grote Vriend
Vanochtend voor het eerst weer gefietst met hem. Heel vroeg, het was nog koud en een klein rondje om er weer in te komen. Aan het begin van de dijk laat ik hem altijd los, daar mogen geen auto's komen. Halverwege stond midden op de weg een hele grote groep ganzen. Tijd voor DE test. Ik fietste rustig door, Vriend rende van hot naar her en had eerst niets in de gaten. Op een gegeven moment zag hij de ganzen en ik vroeg aandacht van hem. Hij stond stil, keek naar me en ik wees de andere kant op. Hij draafde in de richting die ik op wees en de ganzen begonnen de andere kant op te lopen, klapperen, vliegen de dijk af. Met veel kabaal natuurlijk. Vriend hoorde ze, aarzelde om er alsnog achteraan te gaan , maar op mijn NEE draaide hij zich in één keer om en ging aan de andere kant naar beneden.
Jeetje, ik zat zo te glunderen op mijn fiets dat een wandelaar die ik later tegenkwam mij begroette met: zo, jij hebt er zin in vandaag
-
Marion.
Re: Trots op mijn grote Vriend
Goed zoFrolic schreef:Vanochtend voor het eerst weer gefietst met hem. Heel vroeg, het was nog koud en een klein rondje om er weer in te komen. Aan het begin van de dijk laat ik hem altijd los, daar mogen geen auto's komen. Halverwege stond midden op de weg een hele grote groep ganzen. Tijd voor DE test. Ik fietste rustig door, Vriend rende van hot naar her en had eerst niets in de gaten. Op een gegeven moment zag hij de ganzen en ik vroeg aandacht van hem. Hij stond stil, keek naar me en ik wees de andere kant op. Hij draafde in de richting die ik op wees en de ganzen begonnen de andere kant op te lopen, klapperen, vliegen de dijk af. Met veel kabaal natuurlijk. Vriend hoorde ze, aarzelde om er alsnog achteraan te gaan , maar op mijn NEE draaide hij zich in één keer om en ging aan de andere kant naar beneden.![]()
![]()
- Roxywoezel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chiweeny= chihuahua X Dwerg Teckel
- Aantal honden: 2
Frolic schreef:Vanochtend voor het eerst weer gefietst met hem. Heel vroeg, het was nog koud en een klein rondje om er weer in te komen. Aan het begin van de dijk laat ik hem altijd los, daar mogen geen auto's komen. Halverwege stond midden op de weg een hele grote groep ganzen. Tijd voor DE test. Ik fietste rustig door, Vriend rende van hot naar her en had eerst niets in de gaten. Op een gegeven moment zag hij de ganzen en ik vroeg aandacht van hem. Hij stond stil, keek naar me en ik wees de andere kant op. Hij draafde in de richting die ik op wees en de ganzen begonnen de andere kant op te lopen, klapperen, vliegen de dijk af. Met veel kabaal natuurlijk. Vriend hoorde ze, aarzelde om er alsnog achteraan te gaan , maar op mijn NEE draaide hij zich in één keer om en ging aan de andere kant naar beneden.![]()
![]()
Heerlijk gevoel is dat!!!!
Woezel you will be loved forever 02-09-2014
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Wat kun je dan trots zijn op je knappe brave knul hé 
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
Frolic
Ja, ik denk dat ik vannacht nog met een grijns op mijn kop lig te slapenPtje schreef:Wat kun je dan trots zijn op je knappe brave knul hé
-
Lemuria
Wat heb jij je vriend goed afgericht. Hoe doe je dat? 
-
Frolic
Kwestie van over(ge)wichtLemuria schreef:Wat heb jij je vriend goed afgericht. Hoe doe je dat?