Dierenbescherming, dierenpolitie, gewone politie, woningbouw doen allemaal niets want de hond ziet er goed uit en krijgt zijn natje en zijn droogje
Werkelijk te triest voor woorden.
Moderator: moderatorteam

Walgelijk dat het zo werkt, maar dat is de realiteit. Knok maar eens tegen die bureaucratie op, dat lukt je niet. Misschien als de eigenaar terugkomt, met een groep buurtbewoners daarheen gaan en verhaal halen? Eventueel voorstellen de hond over te nemen? Lijkt me namelijk niet dat de baasjes er op die manier veel lol aan beleven.tycha schreef: Dierenbescherming, dierenpolitie, gewone politie, woningbouw doen allemaal niets want de hond ziet er goed uit en krijgt zijn natje en zijn droogje![]()
![]()
Werkelijk te triest voor woorden.
Ik ben de vrouw des huizes nu twee keer tegen gekomen met de hond, beide keren los natuurlijk, want anders is het zieligTara schreef:Intens triest, maar als ik dit zo lees dan zullen ze dit niet licht nog een keer zo doen denk ik.tycha schreef:Volgens schilders die er aan het werk waren (buitenkant) zit het huis van onder tot boven onder de hondenstront.

Nou ..............tycha schreef:Ik ben de vrouw des huizes nu twee keer tegen gekomen met de hond, beide keren los natuurlijk, want anders is het zieligTara schreef:Intens triest, maar als ik dit zo lees dan zullen ze dit niet licht nog een keer zo doen denk ik.tycha schreef:Volgens schilders die er aan het werk waren (buitenkant) zit het huis van onder tot boven onder de hondenstront.Maar ik denk zo maar dat ze het niet eens zo heel erg gaan vinden. Die hebben hun prioriteiten heel ergens anders liggen dan bij een schoon huis.

Ja hoorRoxywoezel schreef:Wat een verschrikking!!!!! Ik zou de deur intrappen en de hond meenemen.
Waarschijnlijk boeit het ze toch niet als ie weg is.