Zelden tot nooit kom ik iemand tegen op dat tijdstip. Ik liep er van de week in schemerdonker ' s avond.
Ik Kwam een man tegen met 3 DD en 1 labrador. De oudste DD 10 jaar, een blauwe teef liep los, evenals de labradorreu vermoed ik....reu dan he? Gezien de reactie van Maatje en Ella probeerde die aandacht op te eisen.
De andere 2 DD liepen aan de lijn, een zwarte en een gevlekte. Mijn honden stormden op zijn roedel af, waarop ik riep: schop die zwarte (Maatje) maar weg. Meneer had aan elke hand 2 woeste DD aan de lijn. Dat gebaarde hij ook naar mij. Ik riep ze meteen al, maar kwamen niet.. Dan met 1 been los om een hond weg te schoppen, tja, dan vlieg jezelf wrs onderuit.
Maatje komt patserig over, haren recht overeind een hoge kwispelende staart maar zoals vanavond hoeft 1 reu maar te grommen en hij gaat ervandoor gelukkig. Hij heeft zijn uiterlijk ook niet mee. Begrijp dat mensen bang voor hem zijn vanwge zijn uiterlijk.
Nee, hij is dan niet terug te roepen, Ella wel. Maar die moet ook eerst duidelijk een punt maken dat een kleine/grote teef volgens haar, niets te zeggen heeft.
Rob en ik hadden besloten, voor zijn welzijn, Maatje niet meer te laten opereren Als voor de 3x hij iets opat. En daarvoor geopereerd moest worden. Kledingstuk, vieze sokken enz, het einde oefening was......
Die Hannes heeft zelfs een hele schoenschool eruit gepoept, een slipje van mij, en 2x een sok.
Ik was een sok kwijt, mijn fout.
Maar waar die verdwenen sok is gebleven blijft voor ons een raadsel
Tja, de sokken worden gedeeld door o.a. Rob en de kinderen. Absoluut niet onze keuze! We zullen er wel nooit achter komen.
Oei, ik had, tegen Rob zijn wil, hem wel laten opereren
Hahaha, hij werd laatst geschat door meerdere mensen op een jaar of 2, hij is 6,5 jaar.

[/url]