Als ze er toevallig eentje in de auto liet moesten alle ramen open om het uit te houden... We hebben er toen wel van staan kijken dat er uit een klein hondje zo'n stank kan komen.
Nu eten de beide dames sinds een kleine 3 maanden kvv, weliswaar 'maar' smuldier maar ze eten het graag. Holly eet het echt veel beter dan haar brokken, die liet ze heel vaak staan. Bij Maizy zijn de stinkscheten helemaal verdwenen sinds ze vlees eten.
Totdat... de dames twee dagen bij mijn moeder zijn geweest en daar hebben meegegeten van de brokken. Het was nogal spoed, mijn vriend werd met ambulance naar het ziekenhuis gebracht dus er was geen tijd om iets mee te geven. Leek me geen probleem, ze snacken wel eens wat mee van de brokken bij mijn moeder of bij oma. Nadat ze dus twee dagen volledig brok hebben gegeten daar laten de dames allebei vreselijke stinkscheten
Ze eten nu allebei weer twee dagen kvv en het lijkt weer te zijn verdwenen, gelukkig want ik werd er echt niet vrolijk van naast mijn bed... Ik heb nog niet eerder zo'n reactie gemerkt op ander voer. Zijn er meer mensen die dit ook al hebben meegemaakt?