Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

(Tijdelijk) uitlaat omg. Apeldoorn

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

(Tijdelijk) uitlaat omg. Apeldoorn

Ongelezen bericht door malinois »

Helaas kreeg ik gister de vraag om dit op t forum te zetten wegens waarschijnlijk terminale ziekte van een ( voormalig) forumlid...
Gezocht iemand die voorlopig maar waarschijnlijk wat langere tijd in ieder geval 1 x per dag een mechelaarteef wil uitlaten in Apeldoorn. Vergoeding mogelijk. Voor verdere info heb ik een emailadres dan hoef ik er verder niet tussen te zitten stuur me ff een pb mocht je de mogelijkheid hebben om haar uit te laten....
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Michou
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): mechelaar
Aantal honden: 2

Re: (Tijdelijk) uitlaat omg. Apeldoorn

Ongelezen bericht door Michou »

De operatie is gelukt, we zullen nu gaan zien hoeveel er nog aan te doen is! Voor Michou hebben we vorlopig een uitlaatservice gevonden!
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”