KLIK HIER VOOR HET FILMPJE VAN DE WANDELING
Knappe pjotpjot

Onze ouwere maar enorm fitte dame

HAJ! Wij zijn even groot!

Samen naar de boot kijken

Niko

Gooi die bal nou maar

Dansen!

Moderator: moderatorteam

Ze lopen er naar elk teefje ook mee te sjansenDevel schreef:leukk!! en wat hebben de honden van Dagmar mooie halsbanden
Liever een rustig strandje waar ze zich lekker kunnen uitleven dan een druk strand waar ze steeds bij me moeten blijvenDinos schreef:Leuke foto,s en heerlijk voor de hondjes, persoonlijk vind ik dit wel één van de mindere strandjes, maar ja het is wel losloopgebied, en de hondjes maakt het niets uit heerlijk hoor.
Fafo schreef:Liever een rustig strandje waar ze zich lekker kunnen uitleven dan een druk strand waar ze steeds bij me moeten blijvenDinos schreef:Leuke foto,s en heerlijk voor de hondjes, persoonlijk vind ik dit wel één van de mindere strandjes, maar ja het is wel losloopgebied, en de hondjes maakt het niets uit heerlijk hoor.voordat je bij het strand bent heb je er al een wandeling van een half uur door het bos op zitten.
Heb vandaag lekker 1,5 uur gewandeld.
Edit: ik vind het trouwens een prachtig strand. Je kan helemaal nog naar achteren lopen waar je nog stukken water hebt en een mooi stuk natuur. Heerlijk.

Devel schreef:leukk!! en wat hebben de honden van Dagmar mooie halsbanden
Ja dat was de tweede keer dat ze mee was. Ze zou bang moeten zijn van grote hondentwinkeltje schreef:Die kleine witte is ook leuk eerst bedeest aan een riem en op het strand komt ze helemaal los